frankytanky Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Bilen har vært helt utladet for strøm. Da eg byttet batteri fant eg raskt ut hvorfor, vifta startet med en gang selv om tenninga var avslått og motoren var kald. Har mistanke om termostat/termoføler er gåen. Er det en egen termostat som styrer vifta? På kjølevannet? Hvor bør eg kjøpe denne? Og hvilken type er det? Har en Audi 80 2.0E (92mod, men B4)........ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comp90 Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 føleren sitter på radioatorenpå venstre side når du ser ned i motorrommet. jeg hadde samme problemet og bytta den nå funker den akkurat som den skal :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frankytanky Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Takk ska du ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg