turbokano Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 trenger noen nye kvalitets 4" som frontsett,ja er enkli litt lite,men jeg vill ikke lage til noe nye hull i bilen for større høytalere. hva annbefaler dere her? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty^Dog Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Focal Polyglass 100V2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stage Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 syns kicker sin 4" spiller veldig bra ....den har fått masse skryt ... koster vel 940,- eller.no Siter - 08 A4 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 har du god plass til magnet så har jeg noen fra vibe. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by turbokano trenger noen nye kvalitets 4" som frontsett,ja er enkli litt lite,men jeg vill ikke lage til noe nye hull i bilen for større høytalere. hva annbefaler dere her? Skal du ha koaxial eller komponentsett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 enkli samme åssen type høytaler det er. de skal plasseres som frontsett i en audi coupe`. er ikke sikker på hvor mye plass det er til magnet i denne bilen,har ikke hatt ute original høytalerne å sjekka. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 OK... Gå for et komponentsett da... Med 4" i dør, og diskant på dashbord. Frontsettet burde være noe av det beste utstyret du har i bilen, da dette formidler mesteparten av lydbildet. Godt tips her er Focal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest www.vwbus.no Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Hare et ubrukt 4" sett fra MDS DLC-4 Dynamic Limited (spesial delefilter som ikke er med i den vanlige serien) Den beste serien som MDS har selges , ubrukt i orginal embalasje , kr 2000.- martin@vwbus.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Macrom UNS 4.1 funker meget bra, spiller noe helt sjukt for å være 4".. koster rundt 1500-2000.. kan anbefales Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigV Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Har du samme dash som '90 mod 80/90 så passer en firetommer i hullene oppe på dashen. Har montert et Boston Acoustics Pro 4.5 sett der i en bil, med meget bra resultat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by turbokano trenger noen nye kvalitets 4" som frontsett,ja er enkli litt lite,men jeg vill ikke lage til noe nye hull i bilen for større høytalere. hva annbefaler dere her? Jeg har noen Alpine 4" liggende, de var i deres gamle toppserie og kostet 2000 for paret (GD6042 heter de), så dette er bra høyttalere som spiller høyt uten å vrenge. Dette er kun 4" uten diskant, så da trenger da dette i tillegg. Selges for 500 kr. Send meg en PM... :) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg