Ebola Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Skal skifte bærekule (yttre) på mammas e-36.. Det jeg lurer på er om jeg må ha ned hele bærearmen, for og presse ut kula i pressa.. For hvis jeg må ha ned hele, så tar jeg likegjerne å skifter indre og yttre kule.. Noen som har noen tips?? Siter 2001 Volvo V70 T5 TS-R 1994 Mercedes E-220 Cabriolet (Solgt) 1983 Bmw 325i (Solgt) Ebola... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Det finnes ikkenoe indre bærekule på E36. Du skal jobbe hardt hvis du får til dette uten spes verktøy. Den kula er litt lei å presse ut. Men lykke til. :) Det går hvis man vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 har byttet disse bære kulene sikkert 4 ganger på vår Bmw. Pleier å fikse det meste selv men disse har vi bare kjøpt og levert bilen til det lokale verkstedet hver gang, Tar 200 kr for jobben Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ebola Skrevet November 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Er jo indre bærekule på e-36!! det jeg tror er lettest, det er å skru ned bærearmen og presse den ut i presse. Da tar jeg likegjerne å bytter begge kulene.. men har andre alternativer som er lettere?? Siter 2001 Volvo V70 T5 TS-R 1994 Mercedes E-220 Cabriolet (Solgt) 1983 Bmw 325i (Solgt) Ebola... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Originally posted by Ebola Er jo indre bærekule på e-36!! det jeg tror er lettest, det er å skru ned bærearmen og presse den ut i presse. Da tar jeg likegjerne å bytter begge kulene.. men har andre alternativer som er lettere?? Stemmer dette... sorry jeg som dreit meg ut... tenkte litt feil... hehe ;) Det ER indre bærekule ja.... *flau* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg