zckumling Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Jeg var nettop ute å kjørte en liten tur, så merket jeg at når jeg blinker til høyre så blinker den kansje 3 ganger raskere enn når jeg blinker til venstre. den har gått helt amok og hører releèt løper maraton. I tilegg så har høyre blinklys fremme sluttet å fungere. Folk som kjører bak meg må tro at bilen har fått rabies. noen som har hatt dette problemet før? Siter [ ]1990 Scirocco GT2 1.8 [ ]1983 Golf GTI - Prosjekt [x] 1984 Golf II 1.6 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Originally posted by zckumling Jeg var nettop ute å kjørte en liten tur, så merket jeg at når jeg blinker til høyre så blinker den kansje 3 ganger raskere enn når jeg blinker til venstre. den har gått helt amok og hører releèt løper maraton. I tilegg så har høyre blinklys fremme sluttet å fungere. Folk som kjører bak meg må tro at bilen har fått rabies. noen som har hatt dette problemet før? Det er ikkeno problem..den blinker så fort pga blinklyset ditt foran ikke er i orden.bytt pære i blinklyset fremme så skal du se at den blinker som normalt igjen :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lazzario Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Riktig. Fordi pæra har gått forran, blir det for liten motstand som gjør at de andre pærene blinker fortere. Siter Er du glad, så blir det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg