Gå til innhold

Etterlysning - Chevy Caprice Classic 1981 - DC81402

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Jeg har ved flere anledninger lurt på sjebnen til ett eksemplar av en Chevrolet Caprice STV jeg hadde.. Denne biltypen er jo hverken spesiell eller sjelden ennå, men det er litt affeksjonsverdi inne i bildet. Detta var førstebilen min, og jeg kunne veldig godt tenke meg å finne den igjen etterhvert.

(om ikke annet skal det handles en slik som neste bruksbil - utrolig fine biler å kjøre, men det som hadde vært mest morro var hvis min gamle bil fremdeles eksisterte et eller annet sted

desverre veit jeg at sjansen er stor for at denne er hugget på dette stadiet - men det er da lov å håpe.

Bilen ble handlet av TA bil i Fredrikstad i sin tid, og solgt videre til en kar i aamåt (åmåt?)(åmaat?) når jeg hadde kjøpt min første camaro..

på det stadiet så hadde bilen noe rust i dører, og en lekk girkasse, men jeg husker den som i helt OK stand. (et bilde som sikkert ikke stemte 100% da, og i hvertfall ikke nå)

I hvertfall - Noen som har sett denne? Når jeg solgte den så hadde den 235 hjul foran og 275 bak på compomotive felger (hvorfor klarer jeg å huske slikt men ikke hva jeg skal handle på butikken?) , og en 305/350 girkasse/motor.

Bilder tatt samme dag som jeg kjøpte den: (så lik ut når jeg solgte den og)

Caprice.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekke heftelser

Pr. 15.02.2008 er det ikke tinglyst heftelser på

registreringsnummer DC81402

Gidder ikke bruke 3kr på å finne ut hvem den er registrert på, men det kan du jo finne ut selv:

Kjøretøyopplysninger via SMS

Statens vegvesen tilbyr nå kjøretøyopplysninger via SMS.

Ved å sende REGNR <registreringsnr.> til 2282 vil du etter kort tid motta

opplysninger som gjelder på oppslagstidspunktet for det aktuelle kjøretøyet.

Prisen for tjenesten er satt til kr. 3,- per mottatt melding.

Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa, har jo tross alt prøvd å søke via de verktøyene jeg har funnet på nett så langt, takker for de tipsene alle sammen.

det nettsøk så langt har gitt meg er "vetikke" eller "avregistrert"...

Tenker jeg skal ringe biltvilsynet på mandag og spørre hvem sist registrerte eier er, (skal innrømme at jeg ikke har ringt ennå) Men jeg håper fremdeles at muligeten er der for at noen kjenner til bilen, og hva dens sjebne er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøretøyopplysninger via SMS

Statens vegvesen tilbyr nå kjøretøyopplysninger via SMS.

Ved å sende REGNR <registreringsnr.> til 2282 vil du etter kort tid motta

opplysninger som gjelder på oppslagstidspunktet for det aktuelle kjøretøyet.

Prisen for tjenesten er satt til kr. 3,- per mottatt melding.

Har du prøvd denne da? Den er ganske bra oppdatert.

Etter dette søket, så leter du opp navnet på gulesider

og ringer siste eier der og spør :)

Har brukt denne på mange av mine gamle biler og ser at

noen av dem ruller enda ;)

83 Volvo 760 Langtidsprosjekt som skal godkjennes med chevy V8 Tråd

86 Bmw 320 E30 Bruksbilen

83 Volvo 240 Vinterbilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider