einsereier Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 hvordan fungerer isv? skal den være stengt eller åpen uten spenning? lurer litt på dette siden min er åpen med og uten spenning. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Får hjelpe deg med en feilsøking kanskje??? Min ISV er jo ca 5m fra bilen din, så det er jo bare å prøve med den. ISV skal vibrere når tenning settes på. Gjør den ikke det, er det feil. Kobler du på min ISV, og den vibrerer, er din ISV defekt. Vibrerer ikke min ISV, ligger feilen et annet sted. Enkelt Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Ohh...Fine felger foresten, men allt for breie. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 har hatt min liggende på sprit nå. den vibrerer når jeg setter spenning på den nå, skal prøve med din senere idag så får jeg sammenligne:) felgene er fete ja, stakk litt langt ut men er jo 9x16 å 15 innpress. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Har 9x16 ET15 Borbet A med nye 215/40-16 Toyo Proxes T1R. Noen dar inne som kan være interessert? Er for min del dritlei breie dekk på FWD. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Pris? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Dekkene ble kjøpt i fjor. Ikke gått så langt. Noen kant sår her å der,for den kresne så blir det litt puss og lakking. Er ikke sikker på om det er kast i noen men merket ikke noe til det jeg iallfall. Skal ordne noen bilder. Vil gjerne ha 5500kr.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 tar opp denne igjenn. isv er gåen for den ruser så jævlig opp når jeg har isv reroute hopper opp til 3000 nesten med en gang. så jeg tror den presser luft gjennom isv. hvilke biler har samme ventil? mener denne er kanondyr ny så en brukt som funker hadde vært supert Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 såvidt jeg har lest en plass, så kan ISV-en renses med et sterkt middel. Dette får den på fote igjen. Men det sto også at etter tre-fire rens, så er den nok utslitt. Sliter litt med det samme selv. At den åpnes som den selv føler for. Aldri for lav tomgang, bare for høy. Ruser seg når jeg har kjørt i omtrent 3 minutter. da må jeg "tvinge" den ned. Kan være helt oppe i 3000rpm. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 har hatt min istykker. stempelet som drives av elektromagneten går tregt så den er vrak. trenger en ny, noen som har? Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Samme på Golf 2 16V. Men ingen vits i å kjøpe en brukt isv. Vet jo ikke når den slutter å fungere... Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 ARZ-Tuning -RUNDUM-SERVICE- für Ihr Fahrzeug - G60 Volkswagen Corrado EngineElectrical Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg