Gå til innhold

Hvor får man tak i en D16A9?

Ranger emnet

craxz

Anbefalte innlegg

Når oljebruken paserte 4 liter i uka og jeg tilsidesatte Rovern bestemte jeg meg for å leke, så plukka jeg ut maskina på den, og har vel egentlig vert så heldig at jeg har fått kjempemasse fine deler i en stor haug.. *glise*

Så nå leiter jeg etter en D16A9 maskin til den, noen som har et godt råd til hvor man kan skaffe en slik en til en ok penge?

- Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen

X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel 4 liter olje i uka. Veit du at en bil må vedlikeholdes? olje og filterskift!?

har en motor som har gått 350 000, og den bruker ikke en DRÅPE olje!!! tenk på det du!:wank

Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing

Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P

kjører nissan primera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel 4 liter olje i uka. Veit du at en bil må vedlikeholdes? olje og filterskift!?

har en motor som har gått 350 000, og den bruker ikke en DRÅPE olje!!! tenk på det du!:wank

Er en forskjell på svensk å japansk! dårlig komp på 2 sylindere, så regner med at det er der olja forsvant, ellers så ble det bytta olje å filter regelmessig men motoren hadde gått 300000..

- Volvo S60 2.4 BSR - Volvoen! - Mazda Miata 1.6 - Konebilen

X Morris Marina 1.3 Deluxe - SPIKER - X Nissan X-trail 2.2 DCI - DRITTBIL! - X VW Passat 1.8 - SOLGT - X Rover 216 GTi 16v Twin Cam - SPIKER - X Mercedes Benz 209D - Russebilen - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider