Rochmann Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Hei! Har lyst på skinnseter i skodaen nå, og lurte på om noen vet hvor man kan få tak i det brukt, evt om setene i andre biler kan passe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Hei!Har lyst på skinnseter i skodaen nå, og lurte på om noen vet hvor man kan få tak i det brukt, evt om setene i andre biler kan passe. en annen løsning finnes det også. Mener bilextra selger trekk til orginale setene. Nå snakker jeg ikke om noe jallatrekk, men noe de tar på bestilling og blir skreddersydd til bilen. Sett bilder av det og det ser faktisk veldig bra ut. Om ikke dette er ett alternativ ville jeg bare ringt rundt på høggere og hørt med de. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Har også hørt at setene i golf IV og audi A3 passer over ihvertfall setene forran En liten ting til, hvis man kjøper trekk, så vil varmen fra varme setene bli svekket litt, bare et lite tips.. men det ser bra ut, går ut i fta at acoupe mener de trekkene de bruker på taxiene :) Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rochmann Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Ser ut til å være noen løsninger ihvertfall! Takker for svar!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 men dashen. dørtrekka osv ser fortsatt kjipt som faen ut da Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rochmann Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Ja, det ser ikke helt rått ut akkurat, men heldigviså har jeg det 3 eika rattet ihvertfall, så hjelper det på litt. Har kommet over komplett sett med rs seter i sverige, så venter på pris nå! Blir det en brukbar pris, så slår jeg til! Skal ha ny bil (Octavia 2 RS) om ca ett år når kjærringa er ferdig med å studere og jeg slipper å betale for alt, så da vil jeg ikke legge så altfor mye i bilen, utenom å holde den strøken, som den er nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg