Gå til innhold

varmeapperatte funker menn gir ikke varme.

cosworthdaniel

Anbefalte innlegg

varmeapperatet mitt gjir ikke varme. det gir litt varme når jeg står i ro. hva kan d ha seg? jeg har hatt radiator renns på 2 ganger. har hatt av slangene i torpedovegen å kjør trøkk luft igjenom men det så ikke ut som det vart tett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...
varmeapperatet mitt gjir ikke varme. det gir litt varme når jeg står i ro. hva kan d ha seg? jeg har hatt radiator renns på 2 ganger. har hatt av slangene i torpedovegen å kjør trøkk luft igjenom men det så ikke ut som det vart tett.

hei det høres ut som du har problemer med varmeregistere ditt

under dashbordet ligger det en lite Radiator på cossi og det kan ofte bli tett og da vil ikke det varmt vann komme inn i bilen som gjør att du får varm og go temperatur inn i bilen

kan også vær Termostaten som ikke funker som den skal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei det høres ut som du har problemer med varmeregistere ditt

under dashbordet ligger det en lite Radiator på cossi og det kan ofte bli tett og da vil ikke det varmt vann komme inn i bilen som gjør att du får varm og go temperatur inn i bilen

kan også vær Termostaten som ikke funker som den skal

Denne radiatoren er forøvrig lik på alle sierraer.

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

skal se om jeg finner ut av det.. har prøvd flere termostater. bilen HAr normal temp.. har hørt at det er veldi vanskelig å få ut all luft ut av systeme på cossi.. har ogs hørt at mann kan løfte helle fronten opp så langt som mulig får å få ut lufta menn vet ikke omm dette er bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jeg har hatt litt problemer med varmeapparatet på cossien min etter at jeg satt inn rs 500 interc.Jeg hadde de sammme symtomene som er nevnt i tråden her. Prøvde å lufte på termostathuset, men det funket ikke. Vet ikke om det er en annen plass det går å lufte anlegget.

Det jeg gjorde til slutt var å sette vannslangen på røret til varmeapparatet og spylte all luft til headertanken. Etter dette funket det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

er ikkje vannpumpa som er klein då? mange 320 som he problem att bilen går varm men ingen varme til varmeapparatet. og da er de bare og bytte vannpumpa så e de go gang :) for pumpa må jo få sirkulasjon på vannet sånn att de varme vannet kan komme inn i bilen.!

Ford Granada 2.0 1982

Polaris IQ440/800 2005

Audi 80 1.9TDI 1992

Lenke til kommentar
Del på andre sider