Klypa Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Sikkert et sykt dumt spørsmål, men jeg finner sørenmeg ikke ut ossen jeg peller av dørtrekket på golfen :S Noen her som kan gi meg en enkel og kort oppskrift på ossen man peller det av? Skal bytte bort den lille "kassa" forran og sette inn høytaler.. Hadde vært greit å få av dørtrekke så jeg kom igang :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvoline Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Er to skruer framme på daøra, og to bake. Så må du løsne klipsa under;) Siter 93" E30 Touring. X-85" VW Golf 2. Prosjekt:http://www.bilforumet.no/golf-ii/191420-vw-golf-2-f-rstebil-prosjekt.html -91" E30 Touring -97" VW caddy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Det er da flere skruer enn som så: - To under det innvendige dørhåndtaket, disse kommer en til ved å bruke et flatt skrujern e.l. for å fjerne midtstykket. -En under vindussveiven, igjen; Fjern midtstykket for å komme til. Da har du alle (når du tar de som valvoline skrev også) Lykke til :) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klypa Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Takk for hjelpen! Fant vist det ut på egenhånd også, var sån jeg trudde at de siste skruene satt under håndtaket.. Var bare litt ekkel å få av på dene ene døra :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvoline Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Det er da flere skruer enn som så:- To under det innvendige dørhåndtaket, disse kommer en til ved å bruke et flatt skrujern e.l. for å fjerne midtstykket. -En under vindussveiven, igjen; Fjern midtstykket for å komme til. Da har du alle (når du tar de som valvoline skrev også) Lykke til :) Åj, shitt. Glemte de midt på... Dørtrekket kan sitte litt fast oppe ved den gummi lista ved viduet også, men er bare å dra av;) Siter 93" E30 Touring. X-85" VW Golf 2. Prosjekt:http://www.bilforumet.no/golf-ii/191420-vw-golf-2-f-rstebil-prosjekt.html -91" E30 Touring -97" VW caddy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg