LillePromille Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 skal kjøpe meg subaru impreza 2.0 turbo 98 mod. har skaffet meg anlegg for litt siden som skal inn i denne bilen, men jeg har 4 6x9 og 2 6,5 høyttalere som jeg lurte på om jeg kunne få putta i hattehylla eventuelt. har også høyttalere som skal i alle dørene, og dash. skal bli bra lyd i tillegg til god motor:D så da lurte jeg på om noen veit om ei tegning av hattehylle med alle målene, skal prøve å bygge ei hattehylle til bilen, sånn at jeg får plass til det jeg skal ha:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Regner med att det er Stv du skal kjøpe da? Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg