Raymond Andersen Skrevet Juni 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 nr 2!!! Caractere stylinga, men da bør du kjøpe hele kittet så du får det likt rund baut synes jeg og passformen på dette er vist helt suverent!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2008 nr 2!!! Caractere stylinga, men da bør du kjøpe hele kittet så du får det likt rund baut synes jeg og passformen på dette er vist helt suverent!!!! Tror jeg går for den ja :) Men hakke råd til å kjøpe sideskjørtet og bakleppa til Caractere nå å. Så får greie seg med frontfangern ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juli 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Da er bilen solgt! fikk bud på 60.000,- mer enn jeg ga for den, så da var valget ganske enkelt. :) Ny kommer! ble en Audi A3. Kommer tråd om den snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astaa Skrevet Juni 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2009 legger ved et bilde av sommerfelgen :) (235-35-19) rå bil, fete felger :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg