Ryeng1 Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Gratulerer med ny bil da :)Skal du sette på bi-xenon kit så må du bytte til linselykter og... 100 ganger penere :) Har faktisk noen strøkne hjulkopper til de vinterfelgene liggende om dine skulle være stygge... Jo, takk for det :) Ja, vi får se etterhvert.. Kommer til å kjøpe nye baklykter først, så tone rutene,Frontfanger og deretter Xenon.. Så nærmere sommern tenker jeg ;) Hmm, du tenker på den koppen som VW logoen er eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle SS Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Yez da... Ja, den koppen ja :) Siter 2003 VW Caddy 1.9TDI Min 2008 Yamaha YZF R6 x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Yez da... Ja, den koppen ja :) Mine er ganske så fine, ellers takk :) Du vet ikke om noen som er interessert i bmwen min forresten?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle SS Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Mine er ganske så fine, ellers takk :) Du vet ikke om noen som er interessert i bmwen min forresten?? Hehe... oki =) Nei, tror det er dårlig egentlig... Siter 2003 VW Caddy 1.9TDI Min 2008 Yamaha YZF R6 x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hehe... oki =) Nei, tror det er dårlig egentlig... Okay, må få solgt unna bmwen =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Snasen bora! Kjenner han som har hatt den før deg og vet hva som er gjort med den! Den er ganske så strøken hvertfall!! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Snasen bora! Kjenner han som har hatt den før deg og vet hva som er gjort med den! Den er ganske så strøken hvertfall!! Jasså:) har du noe å si om bilen? hva av slitedeler som er byttet osv? evt bilder fra forrige eier? Ja, bilen er meget strøken! veldig fornøyd hittil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Sier det her å jeg, Fader at du kjøpte den! Jeg vil ha den :p hehe! Men gratulerer med fin bil :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Sier det her å jeg, Fader at du kjøpte den! Jeg vil ha den :p hehe! Men gratulerer med fin bil :) Hehe :) førstemann til mølla vettu! ;) den hadde stått inne noen uker, og er ikke så mange som kjøper Bora egentlig, så da tenkte jeg at. Hmm, kanskje jeg skal kjøpe meg Bora :driving Så da ble det til det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Hehe, jaja, så klart! Jeg hadde ikke kunnet kjøpt den enda uansett! Men men... Ja, det er grunnen til at jeg vil ha Bora å ;) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Hehe, jaja, så klart! Jeg hadde ikke kunnet kjøpt den enda uansett! Men men... Ja, det er grunnen til at jeg vil ha Bora å ;) Skjønner, skjønner.. Men, blir Bora snart iallefall da! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 alt av servicer er gjort så er ikke noe å si faktisk! den er bra stelt med! Og du, hvis du vil ha anlegg i den, så vet jeg om rammer som passer rett inn i bagasjen til 2 12" bassere(mener jeg det er) og til forsterkere! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 alt av servicer er gjort så er ikke noe å si faktisk! den er bra stelt med! Og du, hvis du vil ha anlegg i den, så vet jeg om rammer som passer rett inn i bagasjen til 2 12" bassere(mener jeg det er) og til forsterkere! Okei, det høres jo bra ut! Jeg har fullt Pioneer anlegg som skal inn så det går greit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Tenkte ikke på selve anlegget, men en tilpassa kasse osv som sklir rett inn! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Tenkte ikke på selve anlegget, men en tilpassa kasse osv som sklir rett inn! Skjønner.. Du kan jo sende meg en link til kassa, så skal jeg ta en titt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg