Ryeng1 Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Liten update :) Har nå montert anlegg i bilen, og må si jeg ble ganske fornøyd med lyden! :) ble en del bedre lyd enn i Bmw'en iallefall. Noe av grunnen til det er at bmwen hadde metallplate bak. ;) Xenon look pærer i kjørelysa er også montert. Kommer bilder av alt imorgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Jeg skjønner det som at du har hentet bilen, så GRATULERER! :) Jeg er klar for bestilling! :) Se pm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Har ikke du metall plate i bakryggen ? Jeg synes bak setene mine demper ganske mye av bassen.. Erland Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Har ikke du metall plate i bakryggen ? Jeg synes bak setene mine demper ganske mye av bassen.. Erland Niks, men har metallplate i hatthylla. Så ødelegger sjansene for 6x9'' Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Var innom Møller Bil idag, så tok like greit noen bilder i samme slengen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Par bilder til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Nice! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Nice! :) Thanks ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Har ingen bilder jeg, men kan høre med gamle eieren om han har noen som han kan sende meg så kan jeg legge det ut! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 var bra den =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 alt var Perfekt, bakgrunnen og bilen og alt UTENOM felgene =p Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 alt var Perfekt, bakgrunnen og bilen og alt UTENOM felgene =p Hehe, jepp! =P er ikke helt bart på Hadeland ennå, så må nok pent bruke vinterfelga litt til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 Har ingen bilder jeg, men kan høre med gamle eieren om han har noen som han kan sende meg så kan jeg legge det ut! Okei, bare å slenge inn det hvis du får noen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 var bra den =) Takk takk :) Ser at du har montert tåkelys i fangeren din. Er det vanskelig å montere osv? send gjerne svar på pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Updates! :) Bestilte idag en pakke fra TmTuning som kommer i neste uke vil jeg tro:) Det ble nye baklykter,frontlyker,bakrutesenker,RSD luftfilter og litt småtteri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg