Ryeng1 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Bilder av noen av delene: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle SS Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Hva med linser i frontlyktene hvis du skulle ha xenon? :cool: Siter 2003 VW Caddy 1.9TDI Min 2008 Yamaha YZF R6 x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Bestilte du samme lykter som meg?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Hva med linser i frontlyktene hvis du skulle ha xenon? :cool: Kan jeg ikke bare flytte over xenon på de lyktene?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Skal du til Kongsberg på søndag eller?? :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Hva med linser i frontlyktene hvis du skulle ha xenon? :cool: Likte ikke de lyktene spesielt.. Så, blir omtrent like de jeg har, men i svart. Men må da gå ann å få satt inn Xenon i disse å? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Skal du til Kongsberg på søndag eller?? :) :) :) kongsberg? Hva skjer der? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Bestilte du samme lykter som meg?? :) Jepp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 kongsberg? Hva skjer der? :) Er noe treff der... Fikk invitasjon av en eller annen fyr.. Tenkte kanskje å kjøre en tur hvis det ikke skjer noe annet... Lenge siden jeg har kjørt en tur liksom... :) Hvis du ser på treff på forumet så står det der så jeg... Heng deg på da??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Er noe treff der... Fikk invitasjon av en eller annen fyr.. Tenkte kanskje å kjøre en tur hvis det ikke skjer noe annet... Lenge siden jeg har kjørt en tur liksom... :)Hvis du ser på treff på forumet så står det der så jeg... Heng deg på da??? :) Hmm, kunne sikkert tatt en tur, men jobber hele helga =/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 hvis du setter in xenon i sånne lykter med gammel type reflektor så er sjangsen stor for at du kommer til og blende mye de du møter. Linse lykter " kutter " lys bilde på en bedre måte som gjør at lyser ikke treffer så lett møtende bil som med vanlige reflektorer. Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 hvis du setter in xenon i sånne lykter med gammel type reflektor så er sjangsen stor for at du kommer til og blende mye de du møter. Linse lykter " kutter " lys bilde på en bedre måte som gjør at lyser ikke treffer så lett møtende bil som med vanlige reflektorer. Stagen okei, det visste jeg ikke.. Så hvis jeg setter inn Xenon pærer i disse lyktene, så blir de veldig skarpe med andre ord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle SS Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Ikke nødvendigvis så skarpt, men helt feil lysbilde og spredning... Ser alltid hvem som har ettermontert xenon etter veiene og ikke har linser for å si det sånn :) Så noen svarte linselykter men de hadde angel eyes selvfølgelig... Skal være på utkikk =) Siter 2003 VW Caddy 1.9TDI Min 2008 Yamaha YZF R6 x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Ikke nødvendigvis så skarpt, men helt feil lysbilde og spredning... Ser alltid hvem som har ettermontert xenon etter veiene og ikke har linser for å si det sånn :)Så noen svarte linselykter men de hadde angel eyes selvfølgelig... Skal være på utkikk =) Ok, skjønner tegninga ;) Har sett på linselykter å, men syns prisen er litt stiv.. Også skulle jeg ha en del annet småtteri fra TMtuning så da ble det til at jeg kjøpte orginal sorte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 da hadde jeg kansje tenkt meg om et par ganger før jeg hadde satt i xenon =) Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg