Jarle SS Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Lurt lurt... Hva gir du for de lyktene du har bestilt forresten ? Siter 2003 VW Caddy 1.9TDI Min 2008 Yamaha YZF R6 x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Lurt lurt... Hva gir du for de lyktene du har bestilt forresten ? 1150,- med dagens kurs, så syns ikke det var noe ille pris da de koster 2200 --> i Norge :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle SS Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Nei, det var jo ikke ille... Blir ett lite hopp til linselyktene da ja... Siter 2003 VW Caddy 1.9TDI Min 2008 Yamaha YZF R6 x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Du var en tur i hønebyen i kveld så jeg..hehe :P Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Du var en tur i hønebyen i kveld så jeg..hehe :P Hehe, stemmer det ;) en kompis av meg som kjørte.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Hehe, stemmer det ;) en kompis av meg som kjørte.. :) okey....jeg kjørte mondeoen, blinka med lysa til deg når du sto på shell :P Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 okey....jeg kjørte mondeoen, blinka med lysa til deg når du sto på shell :P aah, det var deg ja! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Lenge siden det har vært oppdatering her nå.. Holder for det meste til på VW-Audi forumet, men skal selvfølgelig holde dere oppdatert her også! :) ikke skjedd all verden i det siste egentlig, fått laget plass til 6x9'' i hatthylla bak etter mye skjæring og div.. Resultatet ble bra, og lyd i disse kommer iløpet av uka da den forsterkern jeg skulle bruke hadde tatt kvelden.. :rolleyes: Så, er på utkikk etter en ny/brukt en til en billig penge.. (skal bare dra 4 hatthyllehøytalere på tilsammen ca 1300W) Ellers venter jeg (og Elisabeth) på pakke fra TmTuning som skulle vært her igår, men ble lovet den imorgen så regner med at den er her da :).. Ellers grubler jeg på å gå til innkjøp en ny frontfanger da jeg syns den som står på nå er litt for spinkel.. Men, først kommer toning av rutene så får vi se etterhvert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Legger ved et par bilder av monteringen av 6x9'' i hatthylla igår.. Glemte jo selvfølgelig kamera mitt hjemme(!) Så ble bare et par dårlig mobilbilder.. Men men, bedre enn ingenting vel? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Legger ved et par bilder fra en liten vask her om dagen :) Samt et av sommerfelgen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Bedre enn ingenting! :) :) Hvis pakka kommer i løpet av uka så kommer jeg, og da kan jeg ta med forsterkeren til det jeg tok ut, så kan du se på den.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Bedre enn ingenting! :) :) Hvis pakka kommer i løpet av uka så kommer jeg, og da kan jeg ta med forsterkeren til det jeg tok ut, så kan du se på den.. :) Jepp :) det hadde vært supert! Åssen forsterker er det? trenger en 2 kanalsforsterker som klarer å dra 4 høytalere uten problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 OT :P skal du opp til hadeland Elisabeth er det det du sier ? Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Skal dit når delene kommer ja! :) Hvordan det??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 tenkte vi kunne hatt bora meating, men så kom jeg på at din står på lakkering :P =) Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg