Ryeng1 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Da var endelig anlegget komplett ferdig! :) og godt er det.. Drivi sammenhengende siden kl.15 så syns det var greit å bli ferdig nå.. Lyden ble smooth etter min (og Henning) sin mening. Kanskje litt mye diskant til tider men det er bare å justere så :) Legger ved bilder som avtalt, så får dere bare spørre om det er noe! :) Først var det på med nok en sikring! Så litt måling av strøm her og der Lage hull litt ''lufte rør'' ledninger er alltid morro! Ferdig resultat (har igjen å plugge inn Flexi røret) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Ble også tid til en liten vask og noen bilder av begge bilene ;) 5 cm klaring og litt mer klaring :op: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 og noen til... Vil ha på sommerfelga :spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle SS Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Blir det riktig volum på kassa når den var tett fra før av da, og så portet? Bildene tatt hos Olerud el? Lignet fælt... Siter 2003 VW Caddy 1.9TDI Min 2008 Yamaha YZF R6 x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Blir det riktig volum på kassa når den var tett fra før av da, og så portet? Bildene tatt hos Olerud el? Lignet fælt... Orginalkassa til bassern min er helt lik den jeg har, men med flexirøret i front. Så, fikk klar beskjed om at det ville hjelpe på lyden, og jeg har syns litt synd på bassern fortiden.. låt ikke helt bra baki der til tider.. Så, noe måtte gjøres! nå er lyden forbedret iallefall ;) og ja, det er hos Olerud. Riktignok Henning ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Få på de små felga dine da:p Kan da ikke være så ille på veien oppi der nå? Selvom jeg vet godt hvordan Hadeland holder seg i forhold til her! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Få på de små felga dine da:p Kan da ikke være så ille på veien oppi der nå? Selvom jeg vet godt hvordan Hadeland holder seg i forhold til her! hehe, er små og fine de.. :D nei, nærmer seg nå! eneste er at det ligger på minusgrader om natta, og er småglatt om morran.. er faktisk 0.5 + grader nå, så får nok vente til nærmere helga ;) har fri da å, så regner med at de blir smelt på da så sant det ikke kommer en halvmeter til med snø :wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 fikk også montert xenonmatch pærer i parklys og skiltlys bak.. ble veldig fornøyd! edit: xenonmatch i kjøre og fulltlys er underveis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Jaja, kanskje like greit å vente litt ja! Kjedelig om noe eventuelt skjer! Höen pærer er knall. Har slengt inn en forespørsel til Ørjan selv, så får vi se om han har alt jeg vil ha. Hehe! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Jaja, kanskje like greit å vente litt ja! Kjedelig om noe eventuelt skjer! Höen pærer er knall. Har slengt inn en forespørsel til Ørjan selv, så får vi se om han har alt jeg vil ha. Hehe! Ja, man veit aldri med detta været! men blir det ikke noe snø innen lørdag så er de på iløpet av søndagen :D Ja, Hõen er skikkelig saker i forhold til mye annet crap man får kjøpt innen Xenonlook pærer.. De er litt dyrere, men til gjengjeld mye bedre lys og utseende.. Jeg skal forhåpentligvis hente bi-xenon pærene mine imorgen, så får vi se da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 på tide med en liten oppdatering her også :) Orket ikke vente lenger med sommerdekka, så nå er de montert! :) Legger ved noen bilder fra monteringa: Av med vinterskoa Og på med sommerskoa :) ferdig: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Var ute å knipset noen bilder med sommerfelga nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 legger ved noen bilder til fra vask og rengjøring av bilen idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Litt deilig å sette på sommersko tenker jeg! :) Ble bra det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Litt deilig å sette på sommersko tenker jeg! :)Ble bra det! :) Ja, var litt små digg! eneste er at det ble en del tyngre å styre.. uvant vettu! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg