Ryeng1 Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Ja, da har jeg bestilt meg orginalt xenonkit! :D gleder meg en smule til å få montert settet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Det blir bra vøtt =) men når du sier orginalt mener du da at du har kjøpt VW bora xenon lamper ? Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Ja, har du kjøpt deg originale med xenon??? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Det blir bra vøtt =) men når du sier orginalt mener du da at du har kjøpt VW bora xenon lamper ? Stagen Xenonkit som monteres på orginallyktene.. Blir meget bra lys! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Ja, har du kjøpt deg originale med xenon??? :) Som sagt tidligere, Xenonkit på 6000k til montering i orginallyktene. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle SS Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Lagt om til vinterhjul igjen enda da? :) Da vet jeg når jeg møter deg ihvertfall, hvis du skal montere i orginal lyktene :D Siter 2003 VW Caddy 1.9TDI Min 2008 Yamaha YZF R6 x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Lagt om til vinterhjul igjen enda da? :) Da vet jeg når jeg møter deg ihvertfall, hvis du skal montere i orginal lyktene :D Hakke det gitt.. ;) latt bilen stå i garasjen og varmet seg idag istedet, så får vi se ann været imorgen. Begynt å regne skikkelig nå, så vil tro at snøen som kom er borte iløpet av morgendagen :) Det gjør du da vettu! ;) Edit: spurte deg for en stund siden om noen bilder av audien og golfen din. Hadde du noen el? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle SS Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hehe... lå ikke lenge snøen nå da... Hmm, stemmer det... Er ikke så lenge siden du spurte om det da... :scared Se om jeg finner igjen en cd her... :) Siter 2003 VW Caddy 1.9TDI Min 2008 Yamaha YZF R6 x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Hehe... lå ikke lenge snøen nå da... Hmm, stemmer det... Er ikke så lenge siden du spurte om det da... :scared Se om jeg finner igjen en cd her... :) Nei, enda godt det :) Ja, hadde vært fint med noen bilder ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Da har endelig delene fra TmTuning kommet :) Ringte en kar fra UPS idag tidlig som skulle levere en pakke til meg, og ble levert på døra en time etterpå! meget bra service nok en gang fra Tm! :) legger ved bilder av delene samt at jeg gikk til innkjøp av ny cdspiller idag :rolleyes: Var på Torshov på Gjøvik en tur, og klart ikke dy meg.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Pioneer???!!!!! Kenwood! :) He he... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Pioneer???!!!!!Kenwood! :) He he... Hehe, no way! :) Pioneer her i huset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 pioneer ja..ikke noe annet som duger på den fronten =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 pioneer ja..ikke noe annet som duger på den fronten =) Stemmer det :) Har vært kjempe fornøyd med samtlige Pioneer spillere jeg har hatt, og ble ikke noe mindre fornøyd med denne gitt! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 ute å kjørte i går så jeg =) jobber du på statoil ? Stagen Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg