Ryeng1 Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 ute å kjørte i går så jeg =) jobber du på statoil ? Stagen Stemmer det ;) var sjåfør igår og idag.. Jepp, jobber på Statoil på Volla Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnaXyd Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Er vel nice med bil nå, nå som du har lappen i hus væ? :D Når du får mekket på det siste du har kjøpt inn så begynner bilen og bli nice vett.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Er vel nice med bil nå, nå som du har lappen i hus væ? :D Når du får mekket på det siste du har kjøpt inn så begynner bilen og bli nice vett.. :) Duger det Vegard! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Legger ved noen bilder fra dagens tur til Sverige med en svipptur innom Elisabeth! :) Edit: Har montert sorte frontlykter selv nå, så kommer bilder av de imorgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Flott! :) Ble det bra med lyktene synes du?? :) Og du, det treffet på lørdag... Når er det? Jeg jobber til to jeg... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Flott! :) Ble det bra med lyktene synes du?? :) Og du, det treffet på lørdag... Når er det? Jeg jobber til to jeg... :( Ja, ble 10 ganger tøffere! ;) fått montert mine nå også btw :) Treffet begynner kl.10.00 på lørdag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Legger ved noen bilder med nye lykter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 blei bra =) Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Oi! Ble jo kjempefint!!!!!!!!!! :) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Takk for det! Syns det ble ganske bra selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Da var proffsoting av ruter bestilt! :) fikk time en gang mellom mandag og torsdag neste uke, så da får me sjå! Noen som har en idé om hvor mange prosent jeg bør sote siderutene? Skal sote alle rutene likt, og har tenkt litt på 65 % soting, altså 35 % gjennomlysning.. Hva tror folket om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Legger også ved bilde av bytting av pærer innvendig fra Halogen til Xenon. Ble stor forskjell! Fikk feil pære til midterstelyset, så får ny pære der iløpet av kort tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 80% soting som jeg har synes jeg er passe jeg.. jeg har i hvertfall ikke noe problem å se igjenom dem om natten.. Er ikke bra at du å jeg er ute å kjører sammtidig asså jonas..jeg blir så misunderlig hehe..bilen din er strøken alså =) Hvor har du kjøpt pærene ti tak lyset ? Erland Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 80% soting som jeg har synes jeg er passe jeg.. jeg har i hvertfall ikke noe problem å se igjenom dem om natten.. Er ikke bra at du å jeg er ute å kjører sammtidig asså jonas..jeg blir så misunderlig hehe..bilen din er strøken alså =)Hvor har du kjøpt pærene ti tak lyset ? Erland Ja, syns rutene dine ble pene Erland! :) kanskje litt for mørke for meg, men mye mulig det har med lyset å gjøre også.. klokken var jo over tolv så.. Hehe, får ringe meg neste gang du er ute å kjører da vettu, så skal jeg holde meg inne! ;) Pen bilen din å, liker veldig godt sprederne dine! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Stagen sa: Hvor har du kjøpt pærene til taklyset ? Kjøpte de av Ørjan på VW-Audi Forumet :) kan kjøpe med til deg hvis du vil ha? skal innover å hente flere pærer neste uke så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg