Boosti Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Subba litt på shell i hønegata hørte jeg :P Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Da var proffsoting av ruter bestilt! :) fikk time en gang mellom mandag og torsdag neste uke, så da får me sjå! Noen som har en idé om hvor mange prosent jeg bør sote siderutene? Skal sote alle rutene likt, og har tenkt litt på 65 % soting, altså 35 % gjennomlysning.. Hva tror folket om det? ang hvor mørk toning er el opp til hver enkelt... jeg har vel rundt 90% soting på rutene og mener dette er perfekt.. kanskje noe mørkt når det er helt mørkt og null gatelys. noen mener også at helt svarte ruter er harry men jeg syns det er fint og tøft.. ser fint ut og du ser kun siluetten av folk når de sitter inni bilen og noen ser inn rutene... dritkult!! hehe... sånn ble det til meg. du ser så vidt dashbordet i sideruta der.. d var litt overskyet ute da bildet ble tatt. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Subba litt på shell i hønegata hørte jeg :P Stemmer det ;) helvettes dumpene i hønegata altså! :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 ang hvor mørk toning er el opp til hver enkelt... jeg har vel rundt 90% soting på rutene og mener dette er perfekt.. kanskje noe mørkt når det er helt mørkt og null gatelys. noen mener også at helt svarte ruter er harry men jeg syns det er fint og tøft.. ser fint ut og du ser kun siluetten av folk når de sitter inni bilen og noen ser inn rutene... dritkult!! hehe... sånn ble det til meg. du ser så vidt dashbordet i sideruta der.. d var litt overskyet ute da bildet ble tatt. 841.jpg[/img] Syns 90 % blir for mye, så 65-70 % soting er max for min del. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Da var rutene tonet! :) Legger ved noen bilder etter tonede ruter og xenonkit montert: Halogen vs Xenon 6000K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2008 Ble også tatt noen bilder i sommersola idag ;) 35% gjennomlysning Xenon skiltlyspærer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Nice! :) Hvordan blir det med baklykter? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2008 Nice! :)Hvordan blir det med baklykter? :) De blir kjøpt 5 Juni! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Edit: felgene og dekkene er nå tilsalgs, send pm ved interesse! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2008 en liten update :) Ble montert nye baklykter samt lakkerte motordeksler i motorrommet igår. Ble meget fornøyd med resultatet! Montert: Ble ikke riktig så mørke, kommer bedre bilder senere idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Jaada, mere bilder! :) Litt bedre bilder av hvordan det ble med nye baklykter og sotet spoilerglass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 og et av solnedgangen på Hadeland ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2008 Driver også å tenker på hvilken frontfanger jeg skal velge, så trenger litt hjelp fra dere folkens! ;) Rangerer de etter hvem jeg liker best: 1. 2. 3. 4. (Syns denne kanskje blir litt lik den som står på nå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Juni 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Ble drit fint!!! :) Lykter har mye å si! Nr to var finest!!!!! :) Den øverste passet liksom ikke... Rar ved grillen.... Da MÅ du sveise badlook synes jeg! :) Og jeg er ikke fan av de luft inntakene på siden... :) Men nr to er drit fiiin! :) ( De to nederste liker ikke jeg... :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2008 Ble drit fint!!! :) Lykter har mye å si! Nr to var finest!!!!! :) Den øverste passet liksom ikke... Rar ved grillen.... Da MÅ du sveise badlook synes jeg! :) Og jeg er ikke fan av de luft inntakene på siden... :) Men nr to er drit fiiin! :) ( De to nederste liker ikke jeg... :)) Ja, syns det ble ganske bra! :) skal modde litt med ledningsnettet i baklyktene, så blir det enda bedre ;) Hmm, er flere som liker nr 2 enn nr 1 ja, og den er mest clean også. Eneste er at ''DoRRis'' Boraen har den, og da blir de ganske like. Men, vi får se til neste uke! :) Badlook panser kommer btw ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg