Gjest Skrevet August 7, 2002 Rapporter Share Skrevet August 7, 2002 assssa... hello.. de fleste byggevare forretninger selger netting.. hva med å klippe til å lage en selv? det er lettere/enklere/billigere og du får det som du vil.. lett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 Grillen er kjøpt og ble montert i dag :) Synspunkter? Før: Etter: Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 30, 2002 Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 Litt vanskelig å se på bildet med det ser veldig bra ut! Ser liksom litt oppfriskende ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet August 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2002 Originally posted by boXer Litt vanskelig å se på bildet med det ser veldig bra ut! Ser liksom litt oppfriskende ut :) Nei bildene er akkurat ikke gode. Fatter`n fikk dilla når han så bilen min. "Sånn må jeg ha også" sa han, så nå er jeg akkurat ferdig med å montere netting på en V40 også :) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg