HP-Invent Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Jeg har tenkt å skifte ut lyspærene mine pga de som er der nå er så gammle. Bare lurer på hvilken jeg skal velge, en har da vanlige lyspærer, så har en xenon-look og så gule lys... Syns det er litt tøft med slike gule, har prøvd xenonlook og vanlige før. Det er omtrent like men x-pærene lyser hvitere... Så hva er best av hvite pærer og gule? Eventuelt fordeler og ulemper. Siter I am a fucking streetracer, you know! :p Mine biler... :P *Toyota Supra *Nissan 300 ZX *Porsche 911 GT2 Eller, nei... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Kommer an på hvor du bor å hvor mye du kjører. Bor du en plass det er mye snø ville jeg gått for de gule. Spesielt nå som vinteren nærmer seg. Jeg kommer til å bytte lys på firmabilen når snøen kommer. På en plass med lite snø ville jeg gått for hvite. De ser også "bedre" ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro^ Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 vansklig og få tak i de gule vanlige da, har ikke finni de noe sted enda, kun gold vision, og de er ikke mye gule... Siter '00 Honda S2000 '96 BMW 540 M5 (til salgs) '76 Audi 80 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by Metro^ vansklig og få tak i de gule vanlige da, har ikke finni de noe sted enda, kun gold vision, og de er ikke mye gule... Det er bare å spørre på nærmeste bilutstyr butikk. Det er jo helt vanlige pærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro^ Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 vel..jeg har spurt på alle bilrekvisitaer og bensinstasjoner i vestfold + biltema... og på noen bilforettninger... og svinesund... Ingen napp... Siter '00 Honda S2000 '96 BMW 540 M5 (til salgs) '76 Audi 80 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Metro^ Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 overalt har de sagt til meg at de har sluttet med dem, de er gått ut... Siter '00 Honda S2000 '96 BMW 540 M5 (til salgs) '76 Audi 80 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg