Turbolars Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Fy faen nå er jeg bra irritert! Satte passaten inn på verksted i forrige uke og ga beskjed om hva de skulle gjøre, henta bilen når jeg hadde fått lønn i god tro om at de hadde gjort NOE av det jeg ba de om, pluss at bilen hadde flere feil når jeg satte den inn enn når jeg henta den. Og de hadde ikke engang prøvd å få opp dørene bak på bilen når jeg sa det var det mest kritiske, unnskyldte seg ikke engang når jeg spurte om hvorfor de ikke hadde gjort det jeg ba de om. Når man betaler for en tjeneste forventer man at den blir utført og om ikke den blir det syns jeg de kunne vært litt mer ydmyke om ikke annet og innrømt at de gjorde feil. Så nå må jeg bare ta en råsjans og fikse bilen sjøl etter jobb, og samboer blir ikke akkurat blidere av å måtte kjøre en gammal 190 (ser ikke problemet i det jeg da :)) Siter 2006 Skoda Octavia 1.9 TDI 1997 Volkswagen Passat 1.8T X1992 Mercedes Benz 3.4 AMG X1988 Mercedes Benz 190E X1984 Dodge ram power wagon X1982 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Fy faen nå er jeg bra irritert!Satte passaten inn på verksted i forrige uke og ga beskjed om hva de skulle gjøre, henta bilen når jeg hadde fått lønn i god tro om at de hadde gjort NOE av det jeg ba de om, pluss at bilen hadde flere feil når jeg satte den inn enn når jeg henta den. Og de hadde ikke engang prøvd å få opp dørene bak på bilen når jeg sa det var det mest kritiske, unnskyldte seg ikke engang når jeg spurte om hvorfor de ikke hadde gjort det jeg ba de om. Når man betaler for en tjeneste forventer man at den blir utført og om ikke den blir det syns jeg de kunne vært litt mer ydmyke om ikke annet og innrømt at de gjorde feil. Så nå må jeg bare ta en råsjans og fikse bilen sjøl etter jobb, og samboer blir ikke akkurat blidere av å måtte kjøre en gammal 190 (ser ikke problemet i det jeg da :)) Du skriver at bilen hadde flere feil når du satte den inn på verkstedet enn da du fikk den igjen. Da må de jo ha gjort litt da...? Høres ikke ut som du hadde time heller etter min oppfatning når du skriver "satte passaten inn på verksted forrige uke og ga beskjed om hva de skulle gjøre". Hvis det er som jeg oppfatter da, så er det jo lett å forstå hvorfor de ikke har reparert bilen din. De har jo full timebestilling som de fleste andre verksteder sikkert? og de vil jo bli prioritert først. Jobber på verksted sjøl og har flere kunder som bare setter igjen bilen ei uke og sier fra hva som skal gjøres. Da er det ikke alltid like lett å ta det mellom alt annet som har time. <nå vet jo ikke jeg akkurat hva avtalen dere mellom var da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbolars Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 nei er jo tydelig at du ikke veit hva som har skjedd i saken. Jeg setter jo ikke bare fra meg en bil! Hvis du jobber på verksted har du vel litt mer forståelse har du ikke? Siter 2006 Skoda Octavia 1.9 TDI 1997 Volkswagen Passat 1.8T X1992 Mercedes Benz 3.4 AMG X1988 Mercedes Benz 190E X1984 Dodge ram power wagon X1982 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lurer Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Skjønner hva du snakker om, de bilverksted jeg har brukt så langt er ikke istand til å utføre reperasjoner på en effektiv måte. En må komme tilbake og tilbake. Det burde holde med 2 besøk max, det første for å finne ut hvilke deler som trengs, ved neste besøk blir bilen reparert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbolars Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Skjønner hva du snakker om, de bilverksted jeg har brukt så langt er ikke istand til å utføre reperasjoner på en effektiv måte. En må komme tilbake og tilbake. Det burde holde med 2 besøk max, det første for å finne ut hvilke deler som trengs, ved neste besøk blir bilen reparert. Endelig en som skjønte hva jeg mente! Siter 2006 Skoda Octavia 1.9 TDI 1997 Volkswagen Passat 1.8T X1992 Mercedes Benz 3.4 AMG X1988 Mercedes Benz 190E X1984 Dodge ram power wagon X1982 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Tormod_ Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Sorry. Var ikke meningen å gjøre deg sur, men det ble framstilt på en måte som kunne misforståes. Men hvis du hadde avtalt time og de hadde notert seg ned hva som skulle gjøres, stilles saken helt anderledes. Da er jeg fullstendig enig med deg :) Men det finnes jo de som bare setter igjen bilene, kaster nøkkelen i nøkkelinnkastet og har skrevet på en lapp i bilen hva som skal gjøres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbolars Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Sorry. Var ikke meningen å gjøre deg sur, men det ble framstilt på en måte som kunne misforståes. Men hvis du hadde avtalt time og de hadde notert seg ned hva som skulle gjøres, stilles saken helt anderledes. Da er jeg fullstendig enig med deg :)Men det finnes jo de som bare setter igjen bilene, kaster nøkkelen i nøkkelinnkastet og har skrevet på en lapp i bilen hva som skal gjøres. Heh, var ikke meninga fra min side å bli sur heller,men du traff bare en "knapp" akkurat da, men kanskje litt dårlig framstilt fra min side,men er bare så oppgitt over det lissom-verkstedet! Veit hva du mener om at det er irriterende med folk som bare slenger fra seg bilen utafor verkstedet, forbanna irriterende det! Siter 2006 Skoda Octavia 1.9 TDI 1997 Volkswagen Passat 1.8T X1992 Mercedes Benz 3.4 AMG X1988 Mercedes Benz 190E X1984 Dodge ram power wagon X1982 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg