BoraMan Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 har du noen tips å komme med angående ett helt greit anlegg? Send meg en PM md litt info om hvilken bil det skal inn. prisklasse, musikksjanger etc... Så kan jeg sette opp ett forslag til deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Småpusla litt med kassen i dag. Ordnet innfesting for subbene Kabler inni kassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsberg Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Send meg en PM md litt info om hvilken bil det skal inn. prisklasse, musikksjanger etc... Så kan jeg sette opp ett forslag til deg :) har skrevet en PM til deg nå. så kos deg med besvarelsen. hehe Siter musikk uten bass er som jenter uten pupper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet April 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Jepp. så den nå :) Sender deg svar i morgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 meget lurt tenkt det med laderen. skjønner ikke det med jordingsledning til chassi og blokken enda. hehe. hvorfor i all verden er den der? har du noen tips å komme med angående ett helt greit anlegg? Hvis du tar en titt under panseret BØR du finne en jordingskabel mellom blokk og chassi. Det er vel orginalt på de fleste vil jeg tro, det BØR være det :) Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Dagens oppdatering: Har ikke gjort så mye i dag. Fikk gjort ferdig gjennomføringen i kassa. M1 er skåret ut og det er limt inn 4mm gummiplate. Pusla litt med sikringspanel også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Dagens økt: Her kommer ladestrømmen inn. Jording ferdig ordnet Så var det denne sikringen da :) De to på 70 og 100 er byttet ut med en på 140. Den på 100 som står i midten skal da ikke benyttes. Lagt litt 8mm Splen i sidene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Trukket om det orginale bakstykket Montert sidepanelene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Skjønner godt att detta tar tid :) Stå på. Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaduttkarn Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 har bare en ting å si :respect Siter http://www.Omc.no Opel Kadett C 1974 1.2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet April 21, 2008 Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Dette ser jo kjempe bra ut! :) Spent på hvordan det blir med de lukene/hullene på sidene... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laggis Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Sykt rått bygg du;) får masse inspirasjon av deg;) samt noen ideer;) hva skal du gjøre me de "hullene" på sidene i bagasjeromme??:P Siter Mercedes Benz E280 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Dette ser jo kjempe bra ut! :)Spent på hvordan det blir med de lukene/hullene på sidene... :) Sykt rått bygg du;) får masse inspirasjon av deg;) samt noen ideer;) hva skal du gjøre me de "hullene" på sidene i bagasjeromme??:P Takker :) Det kommer deksel der hullene er. Må ha det slik at det blir enkel tilgang til å skifte lyspærer. Kommer mer om dette etterhvert :) Just stay tuned.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Dette var jo helproft! Nå skal de sies at jeg ler like godt hver gang jeg går ut av bilen og finner ut at de som er rundt den hører musikken like godt som de som sitter inni.. :P Så burde investert i den dempinga, men alt koster penger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oDDi2k Skrevet April 23, 2008 Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Genialt prosjekt! Konge med masse bilder! :D Gleder meg til sluttresultatet, bare så synd jeg ikke får hørt det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg