jokki Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Fått montert midbassene i dag. Starta med å lage spacere melleom dørpnalet og innerdelen av døra. Og slik ble resultatet Har også fått dempet med Vibroplast M1 i bagajerommet hva festet du spacerne til høytalerne i dørene med?? :) Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 gleder meg drøyt til å se sub løsningen din :) forresten, vi skal ikke bare bytte bil når du er ferdig?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 hva festet du spacerne til høytalerne i dørene med?? :) Lagde 2 like spacere. Festet den ene til innerdelen av døra og den andre på innsiden av dørpanelet. Det ble da ett lite åpenrom hele veien rundt. Dette ble ordnet med fibersparkel. etter at sparklet hadde hedet var det bare å løsne skruene som holdt ringen som var srudd på dørpanelet og vips så var spaceren ferdig. eneste problemet er at den ikke kan demonteres uten at jeg må ødelegge den, men har ikke tenkt å fjerne den uansett da... Håper forklaring var forståelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 gleder meg drøyt til å se sub løsningen din :) forresten, vi skal ikke bare bytte bil når du er ferdig?? hehe Subløsningen blir nok ikke så spennende egentlig, men håper at resten av installasjonen skal veie opp for det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 ja var forståelig det :) Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Begynnte å prøve litt på ett deksel under hatthylla i dag. Første gang jeg prøver med fleece og polyester så hvordan resultatet blir har jeg ikke peiling på. Men vi får håpe på det beste... Fleece er trukket, festet og klar for polyester Her er det innsmurt med litt gugge :) Så får vi se hvordan det blir i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Måtte gjøre om dekslet. Første forsøk ble ikke helt 100% Litt bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Dagens update. Forsterket dekslet ytterligere. Neste blir å tilpasse ett hull i dekslet som samsvarer med det i hattehylla :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Batterifeste Prøvemontering av batteri Her er ramma festet nedi hjulbrønnen med 4 stk. M6 bolter Batteri montert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 I dag har jeg tatt ut batteriet foran og koblet om på batteriet bak. Gjennomføring i torpedoveggen av strømkabel fra batteriet bak. Lagt i orginal samlekanal for kabler Ny jordingskabel fra chassi til motorblokk Her kommer strømkabelen fra batterie bak til orginalt sikringspanel i motorrommet Ny kabel fra starter til sikringspanel Div. bilder av lader og sikringpanel Legging av strømkabelen bakover Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMPFILER Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 updates? Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 updates? Kommer nok en god del litt nermere helga :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Har vært stille her en uke nå, men her er en liten oppdatering. Gjort om litt på kassa. Endeveggen mot seteryggen kom litt for nære subben. Skar ut veggen som var der og gjorde om litt. Her trukket med Fleecepledd og klar for polyester. Nå har 2 forsøk på å få laga ett deksel under hattehylla gått til helvete. ALLE GODE TING ER 3 :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 I dag har jeg forsterket endeveggen på kassen med 4 lag med glassfiber. Har også begynnt i det små med toppen på den. Har også jobba litt videre med forsterking av hatthylledelselet. So far so good... :) Gjort noen ørsmå endringer i motorrommet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Litt utstyr må man jo ha når man holder på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg