SaSSeR Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Utstyr er aldri dumt! Pent prosjekt du har her! :) Ligna veeldig mye på irma fra ikea det du bruker gitt;) Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Utstyr er aldri dumt! Pent prosjekt du har her! :) Ligna veeldig mye på irma fra ikea det du bruker gitt;) Jepp. Ligner fælt ja, men det er noe jeg plukka opp på Bunnpris... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Hei igjen og takk for sist (pr tlf) :D ser meget spennende ut dette prosjektet ditt. Du ser ut som en meget nøye og dyktig kar så jeg er meget spent på å se det ferdige resultatet. men en annen ting, de hullene i side dekslene i bagasjerommet, hva kommer der? noen bilder over alle komponentene du har/skal bruke?? keep up the good work :happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Hallo Rayander. Sidepanelene er de gamle fra det forrige anlegget jeg hadde og kommer til å bli ombyggd vesentlig. De hullene var adkomstluke for å få skiftet lyspærer i baklyktene + at det ble litt lagringsplass for bilpleieprodukter. Her er en liten oversikt så langt på hva som skal brukes: Diskanter Midbasser 2 stk. slike subber 1 stk. monoblokk 1 stk. 4-kanaler Spiller Batteri Lader Boating and Leisure World :: Electrical :: Battery Chargers / Battery Isolators / Battery Meters :: Quick Battery Chargers - SBC ADV Plus Mini/Low Power Dette er vel det vesentligste. Ellers er kabler og kontaktmatriell fra Connection Masse demping +++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 se der ja, mye gromt der da. hvor mange watt RMS er basserene dine på? og hvor grove kabler bruker du til strøm/jord? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 se der ja, mye gromt der da. hvor mange watt RMS er basserene dine på? og hvor grove kabler bruker du til strøm/jord? Er på 600watt RMS Finner en del info om dem her: HERTZ by Elettromedia - Special Car Stereo Bruker 50mm2 kabel helt frem til fordelingsblokk og så 25mm2 fra blokka til forserkerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Kabeloppgradering i motorrommet er nesten ferdig. Kabel fra dynamo til starter. 50mm2 Conneciton Sonus Vanntett sikringsholder mellom lader og tilkoblingspunkt på bilens system. Endedeksel til laderen og braketten til sikringspanelet i motorrommet lakkes sort. Har også fått jobbet litt videre med dekslet under hattehylla. Ikke noe som er verdt å ta bilde av da... I morgen blir det vel hovedsaklig jobbing baki bagasjerommet tenker jeg. Ett par småting som gjenstår i motorrommet, men skal nok gå kjapt tenker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Snart ferdig du da!? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Snart ferdig du da!? :) Eehhh... Ikke akkurat :) Motorrommet kanskje ja. hehe... Er nok maaange timer igjen baki bagasjerommet enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Har du gjort det tett bak høytallerne i dørene foran? Og hva er målet baki? Blir det et rett (jevnt) gulv i bagasjen? :) Skal du legge matter i taket?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Min feil, så hadde lagt i taket nå.... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Har du gjort det tett bak høytallerne i dørene foran? Og hva er målet baki? Blir det et rett (jevnt) gulv i bagasjen? :) Skal du legge matter i taket?? Det er vel så tett som det går ann å få det uten å bygge egne kasser til dem. Funker hvertfall meeget bra :) Blir nok ikke helt flatt baki nei. Hadde det sist, så man vel forandre litt på stilen. hehe... :) Dempa taket ja :) Enn du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Ikke dempet taket, ennå... Jeg gjør jo ingenting selv, men sagt jeg SKAL ha svart tak og demping der.. Men de som driver nå sier de skal ta det etterhvert... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2008 Ferdig med motorrommet :) Hvertfall i første omgang :) Braketten som jeg lakkerte sort i går er montert. Jordingspunktet til laderen Laderen med sorte endestykker istedet for oransje Oversiktsbilde Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Hvordan går det her? :) Venter spent på oppdateringer. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg