Axis91 Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Dette ser bra ut! Utrolig gjennomført! Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet April 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Dette var jo helproft! Nå skal de sies at jeg ler like godt hver gang jeg går ut av bilen og finner ut at de som er rundt den hører musikken like godt som de som sitter inni.. :P Så burde investert i den dempinga, men alt koster penger.. Dempingen er suveren, men koster selvsagt noen kroner. Kjøp litt etterhvert så får du nok dempa skal du se :) Genialt prosjekt! Konge med masse bilder! :D Gleder meg til sluttresultatet, bare så synd jeg ikke får hørt det :) Takker :) Det kan jo hende at du treffer med på ett treff da vettu :) Dette ser bra ut! Utrolig gjennomført! Takker :) Gøy med slike tilbakemeldinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Da har det skjedd litt igjen. Plassering av fordelingsblokk Jordingskabel rett fra batteriet Sniktitt av bakveggen Påbegynnt topplate til subkassen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Deler pusset og klar for trekking Noen bokstaver Litt alcantara Ferdig midtstykke til bakveggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Fy faan mann ! :respect Rått byggd :D Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smokey Skrevet April 30, 2008 Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Meget imponerende:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 Fy faan mann ! :respectRått byggd :D Meget imponerende:D Takker så mye :) Her er dagens lille oppdatering. Bakveggen er ferdig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Dæven, drit fett bygg, er du ferdig?eller har du noen flere updates på lur? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg