Gjest mathiman Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 244 77 b19A Skal ha ny forgasser til denne, fordi jeg er dritt lei av Zenith Stromberg 175 gasseren. Hva skal man gå for? SU? Pierburg? Weber? Solex? andre merker? Hvor stor åpning kan jeg min\max ha mhp. motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Hadde pierburg på b230a`n min å var meget fornøyd med den. Forbanna Stromberg`en på b21a`n jeg hadde var noe skit! byttet den til en annen "ny" Stromberg for å håpe det ble bedre,men den gang ei! Men har ikke hørt noe dårlig om weber-gasserene,noe som tyder på at de må være gode(?) Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mathiman Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 En jeg kjenner har 2 stk Weber 45mm dcoe Hvordan er denne gassern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 244 77 b19A Skal ha ny forgasser til denne, fordi jeg er dritt lei av Zenith Stromberg 175 gasseren. Hva skal man gå for? SU? Pierburg? Weber? Solex? andre merker? Hvor stor åpning kan jeg min\max ha mhp. motoren? alle de forgasserne er jo like :crazysant: Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sailorboy Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 hehe...forgasser...piss uansett:) smell på weber eller solex;) Siter Mvh Sølve Mortveit *Volvo 245 TwinTurbo Intercooler, bruksbil! *Volvo 142 Taksenket Raggerbil! *Mitsubishi Pajero, Knust, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Arne Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Disse gasserne er nok ok de,men 2stk 45mm på en b19 tror jeg kan bli mye:P hehe Siter Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Da vil du vel omtrent ikke få start pga for mye bensin. må nok dimensjonere ganske mye annet ogsåm, så det klarer å svelge unna :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mathiman Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Hmm.. Kanskje jeg bare skal bygge om til innsprøytning? b19E eller noe? Noen som vet noe om bensinforbruket på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Nå er pierburg, zenith og stromberg 175 gasserne stortsett det samme, bare forskjellige fabrikker som har produsert dem. Er det noe galt med gasseren din, så kjøper du overhalingsset og fikser den. Eller hvis du er lat, kjøper deg en "ny" gasser fra en b230a på huggeren. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Movikon Skrevet Desember 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2008 Låner denne gamle tråden litt... Er det noen som er sikre på at en forgasser til b230a kan brukes rett over på en b19a? Hvordan vil det gå med en forgasser fra en b23a? Tror jeg har en slik liggende; fars gamle 242 trenger ny forgasser. mvh movikong Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg