VW Larsen Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Lurer på diverse ting ang. bremseskift på min golf 4: klosser og skiver går lett , men sliter som f... med å bytte bremseskjold bak.... hva må til for å få disse på? noen tips ? triks? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 hvor har du kjøpt bremsene fra??? kjøpte komplett sett EBC brakes fra brakes.no og det viste seg at skivene bak var feilprodustert så de passet ikke. :) Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Larsen Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 jeg er så "kul" at jeg kjører stock ,haha.....så alt skal passe....problemet er at man har det ytterste leddet som må tas av før man kan få av det gamle skjoldet....dvs....mitt er helt rustet bort , så har intet :P trenger så gode tips som mulig :P men hvordan fås dette av ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 jepp like kul jeg å.. har bare 100 hk så stock holder i massevis :D da blir det jo litt værre, så det er absolutt ingenting igjen når du har tadd av calipter?? Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Larsen Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 nei , det som skjer er jo at når du har tatt av bremseskiven , så står det jo igjen et "drev" og det virker som om den må av før skjoldet får plass på resten.....ingen som har peil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg