golfen86 Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 nåkken so veit om lysledningsnette passer fra corrado til golf2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 ingen som veit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Nei. Nei. Tror det passer på Golf III, men er litt for korte ledninger inn til sikrinsboksen. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 er det noen som har biligt eller veit hvor eg kan få tak i et lednings nett til lysene eller til alt i bilen ein golf g60 syncro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 ingen som har eller veit? peiling på hvor eg kan få tak i corrado bakseter i skin då?:P takker for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Tror jeg har lysnettet til golf II..... Skal sjekke! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen86 Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 hadde vert konge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg