Gå til innhold

Enda en Volvo s40

Ranger emnet


Ripcurl

Anbefalte innlegg

Jeg har da også anskaffet meg en volvo s40.

Litt tilfeldig, fikk den billig på inkassosalg :D

 

97 mod

2 liter

gått 160k

type blå (Har sikkert noe heftig navn, trikongulaturblå :P)

 

DSC00090.JPG

 

Planer:

Tenkte meg en ny grill.

Så blir det noen 17", kanskje 18" (kom gjerne med innspill!!)

Tenkte også å stive den opp, har ikke helt bestemt om jeg bare skal gå for fjører eller senkesett. Tips? Senken er ikke så viktig 35 eller 40 hadde vært kjekt. I første rekke vil jeg bare ha den stiv som fy. Kjører på litt dårlig vei. Så kan ikke være for lav liksom. hehe :)

Så hvis dette blir bra. Kommer jeg nok til å legge litt penger i moderat kit og et effekt... men det kommer med tiden . . .

Man vet aldri hvilken dag som blir den siste. Så lev hver dag som den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut dette, hadde egentlig planer om å kjøpe mørkeblå S40 som førstebil, men ble visst mørkerød....

Ellers har du en litt sprekere modell da 2.0 TURBO (!!) heh.. :)

Ellers ville jeg vurdert orginal bakspoiler, de kler disse bila så utrolig bra! ;)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er ute etter å få den stivere så hjelper det ikke såå bra med bare senkefjærer.. Med koni-dempere blir du til å merke stor forskjell! 40mm senking på S40 er ikke så mye. Hadde det selv, og her oppi nord er det nok av hull i veiene ;)

Den blåfargen er fin den, var å så på en i lik blåfarge når jeg så etter bil :)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår