Magnus-H Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Hei, jeg har planer om å bygge en PC i en Nissan Primera p11. Skal bruke den til musikk og GPS navigasjon, vil ha noe som er lett og bruke. Er det noen som kan anbefale en touchskjerm som ikke tar mer enn 1DIN, har video/VGA inn og USB/el. ut? Kan bestille fra USA. Bør ikke koste alt for mye. Trenger ikke noe annet enn en touchskjerm (DVD ol. er ikke nødvendig.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ice3d Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Jeg kjøpte min på e-bay. Det er en 1din-flipscreen. Kjøp den du finner der med de beste spesifikasjonene. Siter Go your own way! 87 Pontiac Firebird Trans Am 91 Chrysler Saratoga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xpression Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Som ice3d sier er nok ebay det rette for deg. I Norge er alt grusomt dyrt, i allefall om du skal ha 1din og ikke bygge om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus-H Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Takker for svar, så litt på eBay.com, fant en, men er usikker på kvaliteten. Noen som har erfaringer med denne(<link)? Koster 275 usd + 53 usd i frakt til Norge. Tot. pris ca 1800kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 den er sikkert ca så god som en 7" touchscreen til en verdi av 1800 kroner er :p altså.. mest sannsynlig ikkeno å rope hurra for, men funker sikkert.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xpression Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Sjekk ut forumet på MP3Car.com - Your source for mobile computing solutions! Se om du finner igjen skjermen der, trolig finner noe interesant. Det å lete etter stoff på det forumet kan virke som å lete etter berømte nåla i høystakken, men jev vil bli veldig overasket hvis ikke den skjermen er omtalt der. Vet at den har vært i salg en laaaaang periode. Mvh. Xpression Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Vel, for og si det slik; du trenger ikke en plasmaskjerm hvis du bare skal bruke den til musikk og navigasjon ;) Tror nok du klarer deg fint med en billigere skjerm; men med en gang du skal se filmer og slikt på den, det er da du må opp i pris. Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus-H Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Takker for svar :) Har sett endel på mp3car.com, og det virker som om dette faktisk er en god skjerm sålenge man ikke bruker bilens 12V linje. Om man kobler den til en pc strømforsyning fungerer den stort sett bra. Mye bra info ang. skjermene: SP-716,DWW-700M,MTS12000 and etc - MP3Car.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xpression Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Det eneste jeg vet kan være et "problem" med denne skjermen er at den "stikker litt ut" av dashbordet. Tenkte bare jeg skulle nevne det i tilfelle du ikke hadde fått det med deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Hvilken butikker her i Norge er det som selger slike, som dere har gode erfaringer med? :-) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehdi Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 jeg har en utrolig god lilliput skjerm til salgs:) så bare si ifra=) den 7" stor og med usb og vga.. en av de mest brukte skjermene til carputer slik jeg har skjønt det. får bare ikke plass til carputeren i den nye bilen min :( Siter `99 Audi S3 x`95 Audi A4 x`88 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg