Lille Ole Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 ja det var faktisk membran som var gåen. skifta den seint i går og nå klarer han å lage pottesmell hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 det var jo eh øh "fint" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Jeg bare slipper gassen i nedoverbakke så kommer det et par smell...viss jeg legger foten forsiktig på gassen i nedoverbakke så knittrer og smeller det hele tida mens det kommer et lite blått blink inni potta for hver gang:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Jeg bare slipper gassen i nedoverbakke så kommer det et par smell...viss jeg legger foten forsiktig på gassen i nedoverbakke så knittrer og smeller det hele tida mens det kommer et lite blått blink inni potta for hver gang:D Akkuratt det som er gøy da :) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg