Andersen_golf Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Hei!! noen som kan hjelpe meg med og få bort motor lyden i mine høytalere som jeg får når jeg gasser!! Høytalere anne er kobla te en forsterker! Takk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benbeni Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Prøv å hold en jordings-kabel innat den ene signalkabel inngangen på spilleren.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Du er ikke den første med dette problemet... hvorfor ikke prøve søkefunksjonen? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersen_golf Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Jording!!! huh på høytalerane eller i forsterkern?? eller i selve speller? er veldig ny til dette her se:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Søk! Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norton Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Prøv dette.... 1. Strekk en tynn jordingskabel(f.eks. 4 kvmm) fra jordingspunktet til forsterkerene til "chassi" i cd spilleren din - eller inn på jordingskabelen til spilleren din. Forsvinner ulyden, bør du legge opp en ny jordingskabel, og jorde cd-spilleren til samme jordingspkt som forsterkeren. 2. Les her:Basic Car Audio Electronics under "directory" nr 62. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke2k Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Du har heilt sikkert bare lagt signal å strøm kabler sammen. Da får du "dynamostøy" i anlegget. Joachim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersen_golf Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 takk!!! meget god hjelp!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 hyl ut om det funket å jorde chassi på spiller sammen med jord til forsterker.. sliter med samme problem selv, selv med nye jordinger på spiller, og lagt folie rundt signal kabler... :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andersen_golf Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 hyl ut om det funket å jorde chassi på spiller sammen med jord til forsterker.. sliter med samme problem selv, selv med nye jordinger på spiller, og lagt folie rundt signal kabler... :/ Jeg gadd ikke og kuke med det:P jeg bare kobla fra høytalerane og tar den siden!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Hei!! noen som kan hjelpe meg med og få bort motor lyden i mine høytalere som jeg får når jeg gasser!! Høytalere anne er kobla te en forsterker! Takk!! Du har nok strømmen å signalkablen på samme sia... alltså lagt ved siden av hverandre bak til forsterkeren. Da får du dynamostøy.høres ut som turbosus. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg