Gå til innhold

problemer med Sub

Ranger emnet

Opel4ever

Anbefalte innlegg

jeg har en pioneer mono amp. PRS-D3000SPL

den har spilt en rockford sub helt fint og andre subber helt fint intil nå....etter at jeg skulle prøve en Cadience Wildbeast i går for å se om Sub'en i det hele tatt fungerte så vil den ikke spille noe....

uansett hvilken sub jeg kombler til ligger subben nå og "hjertebanker" om dere skjønner....den ligger og beveger seg gopp og ned uten at det er noe lyd og noe som helst bass i sangen som blir spilt...volum har også ikke noe å si på bevegelsen...

+ lysene i hele bilen blinker i takt med suben som beveger seg....

har det sjedd en kortslutning her eller?

takk for alle svar som muligens kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en pioneer mono amp. PRS-D3000SPL

den har spilt en rockford sub helt fint og andre subber helt fint intil nå....etter at jeg skulle prøve en Cadience Wildbeast i går for å se om Sub'en i det hele tatt fungerte så vil den ikke spille noe....

uansett hvilken sub jeg kombler til ligger subben nå og "hjertebanker" om dere skjønner....den ligger og beveger seg gopp og ned uten at det er noe lyd og noe som helst bass i sangen som blir spilt...volum har også ikke noe å si på bevegelsen...

+ lysene i hele bilen blinker i takt med suben som beveger seg....

har det sjedd en kortslutning her eller?

takk for alle svar som muligens kommer :)

Jeg får feelingen av at noe har skjedd med signal banen din. Sjekk signalkabel (ta den ut og se på hele kabelen, veit det er stress, men det lønner seg) OG det kan være spilleren din. Eller en kombinasjon.... det er alltid gøy.

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.....jeg koblet utenom kondensatoren for å vere sikker og samme probleme enda...er nok forsterkeren tror jeg...ligger og drar strøm på en måte så....men hvordan det sjedde vet jeg sannelig ikke...alle 3 sub'ene jeg prøvde er helt fine og som nye... men noe har vertfall skjedd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider