Rabies Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Nei så faen! Er du her også?! :D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysild Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 ja ^^ haha... får refs for å ha bilen min i prosjekttråden, så får lage en til her da XD da var den laget... litt mongo her føler jeg... må jo gjøre alt selv :-P haha^^ Siter ///Mysilds e36 M-tech coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Får du ikke ha en brifetråd og en prosjekttråd om samme bil? Da røyk planen min og jo:) Ja, er litt mer komplisert her, men mye kjappere enn bimmers da:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysild Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 ja, merker dette :-) men avatargreiene her er jo bare tull... funker jo ikke... :-( Siter ///Mysilds e36 M-tech coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Snålt... Min funker her men ikke på bimmers:D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Nå har jeg endelig fått bytta ut det svidde rattet mitt med et m3 ratt. Det 4 eika som ligner på standardrattet, men i skinn, med "pupper" og sømmer i m-farger:D Har også fått på plass et K&N filter for litt grovere "stemme";) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongstian87 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 du må legge inn bilder av oppgraderingene du har gjort da =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Skal se om jeg kan overføre noen fra mobilen. Det er ikke minnekortleser på denne pcen, kameraet mitt har tatt kvelden og jeg er teknisk tilbakestående. Bluetooth er mitt siste håp;) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongstian87 Skrevet September 10, 2008 Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Skal se om jeg kan overføre noen fra mobilen. Det er ikke minnekortleser på denne pcen, kameraet mitt har tatt kvelden og jeg er teknisk tilbakestående. Bluetooth er mitt siste håp;) hehe skjønner legg ut på bimmers i stedet vettu =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2008 Det kunne jeg vanligvis gjort, men det hjelper lite når kameraet er dødt:( Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Nå har jeg fått montert nye baklykter, sota crystal. Og m-tech emblemer på felgene. Får ikke photobucket til å funke, så bilder må vente litt :S Begynner å lakke fangerne i morra... :D Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Nå som pcen funker igjen så kan jeg jo få lagt ut et par bilder av det siste som har blitt gjort med bilen *Lakkert fangere *Nye baklykter *Simons eksos Har bare dårlige bilder der bilen er skitten og sånn, men man ser jo hva som har skjedd i hvertfall;) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysild Skrevet Desember 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 uuuu :-P Siter ///Mysilds e36 M-tech coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 Slenger ut noen bilder fra en liten photoshoot tidligere i år også mens jeg er så godt i gang jeg;) Tatt på kveldstid med kompaktkamera, men syntes motivene ble litt tøffe... (Location location location:D) Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2008 uuuu :-P Jada Sondre, jeg mangler M-tech og alt det der... ;) Men man tager hvad man haver:p Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg