mikke_26 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hei, driver å skal kjøpe meg ny bil etter at den forige ble stjålet. Ser litt rundtom etter forskjellig, og fant denne på finn.no: FINN bil - Norges største bilmarked. Søk etter biler, motorsykler eller bildeler. Er det noen som kjenner til denne? var koslig lav km. stand osv på den, men prisen var noe stiv?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Pen bil med nydelig interiør. Er bilen i meget god stand, så synes ikke jeg prisen er noe å si på. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Pen bil med nydelig interiør.Er bilen i meget god stand, så synes ikke jeg prisen er noe å si på. Ja, var det jeg og syns:D men syns eiger kunne spandert litt lakk flikk og ny frontrute til den prisen:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Går vel sikkert å diskutere litt med selger Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Meget fin corrado, med fint interiør og lav km.stand. En perle i mine øyne :) Har lagt ute for salg en liten stund nå, så vil noen ha fin corrado er det bare å slå til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Gi bud på 65000 og se hva som skjer da. 2000 kroner for bytte av frontrute, og det kan jo hende den ripa på skjermen er litt stor =) Så du satser på å kjøpe deg rado igjen altså? Låse den fast til en lyktestolpe da, slik at denne også ikke blir stjelt =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Gi bud på 65000 og se hva som skjer da. 2000 kroner for bytte av frontrute, og det kan jo hende den ripa på skjermen er litt stor =) Så du satser på å kjøpe deg rado igjen altså? Låse den fast til en lyktestolpe da, slik at denne også ikke blir stjelt =) Får se om jeg ikke prøver å snakke litt med selger ja! hehe! driver å ser litt rundt, skulle egentlig hatt en 02 gti nå, men selger trakk seg... og så er jeg rimelig kresen, så det er ikke akkurat lett å finne riktig bil:rockets haha, ja hjullås og selvskudd under setet skulle gjøre susen, blir bare litt vanskelig å forklare onkel politi dette med selvskuddet når de finner skurken:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bolln Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Den der låg ute for salgs for 60000kr for ca 4 månda sidan. Har den annosa liggendes heime, kan sende den til dei vist du er intrisert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Den der låg ute for salgs for 60000kr for ca 4 månda sidan. Har den annosa liggendes heime, kan sende den til dei vist du er intrisert. Såpass? det hadde vert fint om du kunne gjort ja:) sender pm med mail adresse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg