Ols3n Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 hei lurte på om noen kan hjelpe meg med et STORT problem.. jeg kjørte hjem fra trening for 4 dager siden, å når jeg kom halveis hjem lyste batteri lampa. da jeg kom hjem stoppa den, å var helt tom får strøm. jeg satte den på lading å skrude ut regulatoren og kjøpt ny, det funka heller ikke så jeg skifta diodebru. å det funka heller ikke!!!! så lurer spent på hva det kan være ? noen som kan hjelpe meg?? MVH. Eskild Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 målt spenninga ut fra dynamo? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ols3n Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 ja ingen spenning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 mulig hele driten har tatt kvelden da? Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ols3n Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 ja men skjønner ikke hva som har kvelda inni der ;O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ols3n Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 ingen andre forslag til hva jeg bør gjøre ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rodriguez Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 sjekka om reima til dynamo har hoppa av? inni dynamoen kan det være mye som har "kvelda", vist du ikke får noe spenning ut fra dynamoen sier det seg jo selv hva som er problemet, prøv med en byttedynamo. Siter porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ols3n Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 fant det ut.. det hadde gnissa hull på strømkabelen in på jord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg