VgRD Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Det uler ganske høyt når jeg svinger helt vanlig, spilelr ingen rolle om jeg står rolig eller ikke, men på fult utslag uler den ikke, hva er galt? Jeg hører det godt inne i bilen. Altså ikke ved fult utslag men f.eks bevege ratte noen cm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finn magnus Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 min er lik, og jeg fikk beskjed om att tannstanga var gåen. :( er ikke farlig og kjøre med, men er lurt og fikse det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VgRD Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 å faen, jaja, har garanti fra der jeg kjøpte den enda, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finn magnus Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 hehe da er det bare og sende den tilbake:P lykke til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VgRD Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Tror jeg skal ringe få dem til å betale kostnader. Er oppe i tromsø jeg kjøpte den fra og jeg bor i østfold, hehe Takk for raskt svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg