[JR-Performance] Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 skal sjekke i vognkortet etterpå, så svarer jeg senere:) men avstanden er fra senter felg til hjulbue vertfall:) Siter - 1992 Toyota RotteRolla - 2005 Husaberg 650 - 2009 Kawasaki Z750 X 2006 Audi A4 2.0 TDI S-Line X 1996 Vw Golf3 Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 ;2157973']ta med deg TUV papira som fulgte med' date=' og vis bilen på biltilsynet.. jegg fikk refs fordi jeg hadde montert justerbart senkesett sjøl, og det var visst ikke lov. måtte være dokumentert høyde det var stillt innpå.. men jeg var heldig og slapp med kjeft;) men har aldri hørt om andre en den tullingen av en kotrollør som har kicka på det der! så nå står det i vognkortet mitt avstanden fra felg til hjulbue, og viss den endrer seg så er ikke bilen godkjent:( så hvis jeg vil ha lavere bil så må jeg vise den på nytt... men kan aldr tenke meg purken går rundt med metersokk på lomma for å si det sånn!!!:disco[/quote'] Når jeg viste bilen min med coiloverne kikka kontrolløren etter subbemerker, og sjekka om numra stemte overens. Og det var det. Kontrollen tok kanskje maks 10 minutter. En hyggelig fyr på biltilsynet i Drammen Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg