wazzza Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Hei.. Sikkert ikke rett forum, men prøver meg. Ser på slike gatebilfilmer at mange har små videokameraer festet enten utvendig eller på dasjbordet på bilene.. Noen som vet hvor man får tak i disse kameraene? Hvordan gjøre de/dere det med opptak?? Har dere en laptop med opptaker på eller har dere egne opptakere?? Hadde vært intr. å vite litt mer rundt dette.. Kult å hatt på bilen ved offroadkjøring.. Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Helmet Cameras from Bullet Cam. Helmet Cams for motorcycles, boating, hunting and virtually any activity Cameras4Sports > Introducing Cameras4Sports CCTV cameras ChaseCam, Your Source for Video at Speed SmartProdukter.no : Alt innen overvåkningskamera, overvåkning, overvåkingskamera, videoovervåking, overvåkingsutstyr, overvåking, alarmer, monitorer, alarmsystem, spionutstyr, monitor, tyverisikring, spionkamera, kameraovervåking, webkamera Jeg selv bruker opptaker og kameraer fra ARCHOS Disse har jeg funnet ut er best til mitt bruk, filming fra bil, mc og snøskuter. Sørg for å få minst 480 linjers kamera. Les også disse trådene: http://www.bilforumet.no/mediaforum/93398-starte-filme-trengs.html http://www.bilforumet.no/mediaforum/8723-filme-i-bilen.html Tråd flyttet til Media. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Jeg har denne, ser ut til å fungere godt. Har ikke fått brukt den så mye enda Actioncameras.co.uk ATC2K Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Jeg har prøvd samme som Kverna linker til. Det krever iallefall MYE lys for å få brukbar film Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Takk skal du ha.. Satt og så litt på smartprodukter.no her tidligere... Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Her er noen eksempler tatt med Archos. Vennligst høyreklikk og lagre. Kamera er desverre montert inne i bilen slik at solen ødelegger litt. Impreza WRX Lav plassering av kamera. Impreza 06Sti Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg