vræææl Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 hva mener dere om import av sierra cossie? alle biler her til lands begynner jo å bli oppbrukt, vet jo aldri hva enn får..dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Norge er ikke det eneste landet der cossie blir oppbrukt.Du vet ikke hva du får fra utlendet heller, og med kjøpsloven etc står du sterkere her! Skulle jeg tro. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vræææl Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 skulle nesten tro det ja.. lide for moroa hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^CcMuZa^ Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Ta inn fra utlandet, ikke noe å klø seg etter i hodet en gang. Jeg hentet bilen min i Tyskland. Den er opprinnelig fra sveit, bare gått litt over en mnd i tyskland. Denne bilen er rustfri! Det finner du ikke mye av her i norge. Så ja, jeg ambefaler deg å importere selv. Disse i Norge er ihjel kjørte og skrudd på. Samt at de sikkert har kjørt på saltede veier. I Sveits salter de ikke, og det er skjeldent så kaldt der som det er her i Norge. Du kan være heldig her også, men jeg ville absolutt gått for Sveits, Italia eller Tyskland. Samtidig får du en opplevelse og tur ved å hente bil :) Lykke til!! Siter www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraDisen Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 De beste eksemplarene skal vist være i italia. Ingen rust på de. I sveits og tyskland ruster dem mer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg