Gå til innhold

M45 kasse uten vaieruttak.Mulig og fikse?

Ranger emnet

xwewit

Anbefalte innlegg

Har en M45 kasse på en 240 med vaierspeedo, og den kassa begynner og ta kvelden. Kan få tak i en kasse fra en 86 modell der det var elektro speedo.

Det jeg lurte på da om det er mulig på et hvis og montere et vaieruttak på den?

Har ikke lyst og sette på annen bakaksel,og har gammel dash så kan ikke sette inn elektro spedometer.

Perfekt som en veltrimmet Volvo.

BMW, også kalt nybegynnerfeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet litt på kassen i halvmørke en dag og så ikke noe da, men skjønner jo at jeg må grundigere til verks og skjekke.:)

Er det en skru/lokk osv hvor jeg har ringet rundt på dette bildet, er det vel mulig du kan pakke inn tannhjuldingsen.. Hvis det ikke er noe der så har du jo svaret :P

DSC0250088.jpg

- VOLVO -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har jeg sett nærmere på girkassen og det er ikke noe blendelokk på den, bare et hull innover der det ikke er no som helst.

delerforminska.jpg

Ser godt på bildet, skrapet med et skrujern nedi der, var ikke noe. Så da går det vel ikke..

Perfekt som en veltrimmet Volvo.

BMW, også kalt nybegynnerfeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjeler tråden litt igjen

wireuttaket sitter såklart på utg. aksel (mao. på od klumpen på od kassen.

er det på begge typer od kasser? elektrisk og mekanisk OD, mulig jeg roter litt men innbiller meg at jeg har OD kasse fra 940.kan vel ikke bruke speedo drev fra m45 på OD delen eller?

Selges: 240 '86 GLE, grå( fargekode: 177) med Fondmetal felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ser nå at du er på rett plass.. :p Jeg som så feil igår. Uansett, hva skjer om du setter et lite skrujern helt inntil kanten nedi der, å slår litt med en hammer? Vrir det "lokket" seg da? Mener at det skal være et blindelokk der.

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider