FordEconoline Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 BMW E46 318i frå 1999 (M43) Har bytta termostat (inkl. termostat hus)og lufta systemet som best jeg kan, har hørt dette skal vere vanskelig, men har gjort "alt etter boka" så skal vere bra no. Men likevel, bilen går seg varm enda, kan virke som ikke Termostaten åpner seg... Slange 1= KALD Slange 2 = Kok varm Men kan det også ha noe å gjøre med vifta? For den går ikke rundt. Trodde den skulle gå hele tiden på disse bilene. Altså sakte ved kald motor, og en økende intensivitet når bilen begyndte å bli varm! Koblet av vifta å prøvde den rett på batteri, funka som faen den, og strømmen ut fra KOBLINGANE NED TIL VIFTA var også strøm på, men ikke ETTER "Boksen" på vifta ergo må det vere inni boksa feilen er? Siden der ikke er strøm etter denne. Eller at sensoren kutter strømmen inni boksen, så der er strøm inn til den, men ikkje ut til selve vifta! Boksen midt i bildet - der det går 3ledninger= inn, der det er 2= ut. Kan det rett å slett vere så enkelt som at sensoren er gåen?? *SENSOR* 1- Sensor 2- Kobling 3- Boks på vifta (Svart ledning=Sensor?) Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet.. Ganske irreterende, etter at Bimmeren endeli er på veien etter vinterlagring, og første som møter meg er en masse problemer:shake Mvh Bjørn Marius Øyehaug Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FordEconoline Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Som tilleggs- opplysning kan eg sei at temperatur-målaren inni bilen (Instrument-panelet) Virker ikkje, og nåla står på MAX heile tiden!! Kansje det har noe med saka å gjer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.