Gå til innhold

Varmeseter i v70

Ranger emnet

Gjest

Anbefalte innlegg

God dag.

Problemet er:

Pappa har kjøpt en 2002-v70 som er import fra belgia (trur jeg) og har dermed ikke varme i setene.

Men jeg vil absolutt ikke tru at volvo lager 2 seter (1 med varme og 1 uten), ettersom dette vil bli mye dyrere enn å lage kun seter med varme og ta betalt for knappene.

Eller tar jeg helt feil her?

Isåfall, om min teori stemmer, hordan kan jeg koble opp varme i setene på denne bilen?

Og er det noen som har sete-varmer-knapper til salgs?

Mvh. Sindre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler på at det ligger noen ledninger der. disse bilene blir bygd etter behov i området blien skal leveres. biler som blir levert nord for tyskland er laget for nordiske forhold å blir derfor levert med varmeseter, i noen tilfeller større varmeregister andre glødeplugger osv. å tro meg de sparer penger på å gjøre det slik, de sparer flere kilometer med ledninger å tid på å trekke ledningene.

min far har også en belgisk importert v70 2003 mod å der er det ikke noen ekstra ledninger til varmesete.

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

diesel varmeren er jo ikke standar så det er bestilt i bil pakka. men jeg har feil på det andre. blendet med vw de produserer biler med vinterpakke for norden, men volvo som opprinlig er svensk bare lar vær å montere det utstyret vi bruker her, men det meste ligger klart.

men finner ikke kablene til sete varmeren under sete i volvoen til fatter

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider