Gå til innhold

hvordan finne vilken kontakt som skal til vilken dyse? nytt spm i bunnen

Ranger emnet


_:OVeRHeAD:_

Anbefalte innlegg

Har vel det vel? Dyse nr 2 må jo ha kontakt nr 2 slik at den ikke spruter inn bensin når stempel nr 2 er på tur ned.. :P

 

Uansett, mener det skal stå på kontaktene.. Gjorde ihvertfall det på de fleste bilene jeg har sett på...

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys esbandos! Se på koblingsskjema for dysene du, alle har samme jordingspunkt. Dysene spruter jo når ECU jorder dem, så de vil sprute samtidig uansett hvordan du kobler dem. Er slik det skal være. Så bare fyr på det som ser best ut du. Den spruter jo ikke bensin når innsugsventilen er lukket da. :) Da ligger bensin og luft og godgjør seg til den åpner! ;)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys esbandos! Se på koblingsskjema for dysene du, alle har samme jordingspunkt. Dysene spruter jo når ECU jorder dem, så de vil sprute samtidig uansett hvordan du kobler dem. Er slik det skal være. Så bare fyr på det som ser best ut du. Den spruter jo ikke bensin når innsugsventilen er lukket da. :) Da ligger bensin og luft og godgjør seg til den åpner! ;)

 

Er du riktig klok!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tull og tøys esbandos! Se på koblingsskjema for dysene du, alle har samme jordingspunkt. Dysene spruter jo når ECU jorder dem, så de vil sprute samtidig uansett hvordan du kobler dem. Er slik det skal være. Så bare fyr på det som ser best ut du. Den spruter jo ikke bensin når innsugsventilen er lukket da. :) Da ligger bensin og luft og godgjør seg til den åpner! ;)

 

Når du kjører selvdiagnostikk på ecu så tester den en og en dyse på tur. Det kan man høre klart og tydelig. Hvordan er det da mulig, hvis det er sant som du skriver her?????:shake

 

Ecu trigger dysene ved 12v impulser.

 

Til trådstarter: Sjekk fargekodene på ledningen opp mot koblingskjema.

360 M/TURBO TIL SALGS

 

Ny bil i hus: 04mod Honda Civic Type R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du riktig klok!?

 

Jepp, hvis ikke, så har autodata tegningene mine og VADIS feil. Jeg koblet dysene som det passet meg, og bilen går perfekt! :P Hvis det er LH2.4 så spruter de samtidig... Det tør jeg påstå! Hvis jeg tar feil, skal jeg selvfølgelig innrømmet det! :hello:

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har ikke noe å si. Kan sette det akkurat åssen du vil. Dem som mener noe annet ang LH 2.4 vil jeg ha en god forklaring på når / hvor di fikk det fra.. VELDIG få biler som har sekvensiel sprut, til å med nye biler.. Bare så det er sagt.

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svar :)

 

men jeg har støtt på et nytt problem med ledningsnettet.

 

jeg har kobla til LH 2.4 nettet nå men det er en plugg igjen, den er blå og kommer ut på samme sted som gass spjeldsensoren og tomgangs regulator pluggen.

 

og når jeg ser på ET insuget mitt så sitter det en blå dyse under på det. kan jeg koble denne pluggen til denne dysa? eller er den til noe anna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår