Golf5 Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Hei!! Snart er snøen borte og har begynnt å planlegge senking av golfen til sommeren. Hvor har dere handlet og hva?Pris? Jeg tenker litt på justerbart senkesett. Siter 2007- Vw Golf V 2,0 tdi 4motion 2004- Volvo V50 2,0 tdi*solgt 2004- Vw Golf V 1,9 tdi*Solgt 1989- Mercedes 190E 2,0 *solgt 1985 Audi Coupe Quattro*Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stabækjente Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Jeg driver akkurat med samme prosjekt.. Norsk Bildelsenter har senkesett til 9500.. Ett sted i Oslo hvor jeg sjekka hva de skulle ha for montering skulle de ha mellom 3 0g 4000 kr, helt sykt.. Men vurderer senkesett jeg også, og d blir nok justerbart. er bare redd for åssen det blir å kjøre iogmed at jeg ikke har peil på det.. Siter Golf V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Hvor lavt har dere tenkt å gå da? Eibach Sportline er et godt alternativ om dere ikke skal senke mer enn 50mm De fleste høydejusterbare er godkjent med senking 35-65mm, mens FK er vel det som går lavest utenfor godkjenningsområdet Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads- Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Jeg har nettopp montert Fk highsport(justerbart) på min GT. Ble bra det:) Med frakt kom det på 7400kr fra Streetdesign.no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Kjører på KW og er meget fornøyd, selv om noen forlanger nyrebelte når dem sitter på... Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Har bestilt H&R supersport fjærer med Bilstein dempere til min fra Brakes Norge. Venter spent! Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf5 Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Jeg har nettopp montert Fk highsport(justerbart) på min GT. Ble bra det:) Med frakt kom det på 7400kr fra Streetdesign.no. Har du bilder da?? Min har 4motion så vet ikkke helt om det er gunstig å senke disse. noen som har erfaringer med dette? har mest lyst på justerbart, men er jo endel billigere med senkefjærer. Siter 2007- Vw Golf V 2,0 tdi 4motion 2004- Volvo V50 2,0 tdi*solgt 2004- Vw Golf V 1,9 tdi*Solgt 1989- Mercedes 190E 2,0 *solgt 1985 Audi Coupe Quattro*Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads- Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Har du bilder da?? Min har 4motion så vet ikkke helt om det er gunstig å senke disse. noen som har erfaringer med dette? har mest lyst på justerbart, men er jo endel billigere med senkefjærer. Jeg kan knipse noen bilder i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads- Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Før senking(med vinterdekk) Etter senking Kan justers ennå lenger ned.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf5 Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 var veldig nice d der:) Siter 2007- Vw Golf V 2,0 tdi 4motion 2004- Volvo V50 2,0 tdi*solgt 2004- Vw Golf V 1,9 tdi*Solgt 1989- Mercedes 190E 2,0 *solgt 1985 Audi Coupe Quattro*Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 Ellers blir jo H&R, FK og KSPORT ganske lavt Her FK Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads- Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 var veldig nice d der:) Jo takk. Ble veldig fornøyd:) Er som sagt ennå en del å justere på hvis man vil ha den ennå lavere.. Slik som den er nå kommer jeg greit over fartsdumper. Bilen ble jo en del stivere da, men funker helt greit til daglig bruk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallohallo1 Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Har nettopp bestilt 35mm H&R Senkefjærer til min Golf 5 sportline:D de blir montert på tirsdag i neste uke hos Møller, gleder meg:D Noen andre som har sportline med 35mm senkefjærer? bilder? Siter 2004 Golf V 2.0TDI Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardstyler Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Har nettopp bestilt 35mm H&R Senkefjærer til min Golf 5 sportline:Dde blir montert på tirsdag i neste uke hos Møller, gleder meg:D Noen andre som har sportline med 35mm senkefjærer? bilder? Har 55 mm HR=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helix Skrevet Mai 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2008 Har nettopp bestilt 35mm H&R Senkefjærer til min Golf 5 sportline:Dde blir montert på tirsdag i neste uke hos Møller, gleder meg:D Noen andre som har sportline med 35mm senkefjærer? bilder? Hvilken pris har du fått på dette om jeg tør spørre? Lurer nemlig på å senke min egen bil (Golf V GT), men ønsker å gjøre det hos Møller for å ikke få noe kluss med garanti og liknende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg