rampi Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 synes det er EKSTREMT svakt av moderatorene på dette forumet som ikke blacklister sånne tråder og brukere! skam dere! - Audi a6 1.8 t 2002 - Golf III 1.6GL 96 - Solgt - Toyota Corolla 88 - Vraket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet September 1, 2009 Rapporter Share Skrevet September 1, 2009 bare juster km standen du, jeg har ikke brydd meg, når jeg har solgt biler. Passaten min var gått 240.000km, når jeg kjøpte den, nå er den gått 136.000. hehe :) Ja.. Det var vel ikke akkurat noen bombe at noe sånt skulle komme fra deg. Kjeltring! - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Futaba Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Fyfaen! det er taperaktig og lure folk på den måten! lurer kun seg selv ved og lure andre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Siden tråden har dødd ut så stenger jeg den. Å justere km-stand ved bytte av speedometer eller av andre årsaker (motorbytte o.l) ser jeg på som greit å diskutere, men når grunnen til spørsmålet i tråden ikke er spesifikt så ser jeg ikke grunn til å la tråden leve. Vær ærlige og ha km-stand riktig, og ikke juks med dette. Dere lurer bare dere selv til slutt. BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg