knsmurfen Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hvordan er været i drammen nå.?? Det sprutregner på Kongsberg:( Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hvordan er været i drammen nå.?? Det sprutregner på Kongsberg:( Regner godt på tranby også, så drammen har nok samme situasjon :( Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vangbo Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 ble dårlig detta treffet her men det skyldes jo selvsagt været også da.... men får håpe på bedere utover sesongen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 FAEN!.. jeg fikk ikke kommet.. :( De jeg skulle dra med trakk seg i siste liten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjee Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 FAEN!.. jeg fikk ikke kommet.. :( De jeg skulle dra med trakk seg i siste liten.. vet hvordan det er :P prøvde for hardelivet å finne noen å sitte på jeg, da den jeg skulle dra med ble syk :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Var jo bra oppmøte, bortsett fra at alle stakk til sandvika :P Siter e28 "m535" x:Husqvarna smr510 vrak :/ x:28 m535 banebil x:e28 518i og 520i. samt e30 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 :coplight været må vel ta en del av skylda. men stemningen ble meget bra i sandvika. Bjørnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Var en del biler der i starten, men syns det var få biler som herja og lekte seg :P Var der ca klokken seks, og så ingen kjentfolk... Jeg var han som kjørte lexusen som snurra litt rundt på plassen der... :P Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hørte at du snurra litt ja, Kim-s ^^ hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Dro nesten med en gang. Var for mye regn. Fikk med meg at det var en som rygget på en BMW e30 med en pic up.- Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Syns det var bra jeg =) Litt dårlig i fjordparken, men har nok noe med været å gjøre.. Men når vi fikk flytta oss til sandvika blei det mer liv.. Takk for en hyggelig dag alle sammen =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjee Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Fikk ikke med meg dette med Sandvika... Men været ødela jo endel da. Men fin plass å ha treff på:) A.J. Siter - 1973 Porsche 911 RSR - 1990 Mazda 626 GLX Plus - 1985 VW Polo Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-s Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hørte at du snurra litt ja, Kim-s ^^ hehe Jasså? hva har du hørt? :P AJ82: du som kjørte den blå rs2`n? så ihvertfall strøken ut ;) Noen som fikk med seg tokyo drift stuntet mitt da? :P Tonjee: hadde med kamera, men orka ikke å gå ut i regnet, men en kompis av meg som var med tok noen bilder trur jeg... skal høre med han. Siter Bitchen til Onesome... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ainona88 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Synes det var kjempe bra da vi først kom til Sandvika ;) Under tak! :P hehe! Da det ikke var noe særlig å stå i Drammen i slik dritt vær :( Masse kjent folk også! Synes det var bra med liv og koselig jeg :D Siter - Mitsubishi Lancer Evolution IV `98 X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg