tonjee Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 haha seff. må jo være girls go fast :) men da slenger jeg meg iallefall med der :) kanskje jeg treffer noen kjentfolk i slengen der og! vet du tonje hvor dere skal møte opp? litt tidlig men hehe nei du det vet jeg ikke enda... men kan høre med jentene da vettu.... om hvem som skal, når vi drar, når vi møtes osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ainona88 Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Prøve å lage en kolonne da.. Så kan man alle kjøre nedover til Drammen? Må som sagt se ann formen min pga bekkenet, men mulig jeg får ei venninne til å kjøre.. Om ikke, så får dere folka som lovte meg rullestol ha den klar :P haha! Siter - Mitsubishi Lancer Evolution IV `98 X Honda Civic VTI `96, Mitsubishi Lancer Evolution IV `96, Mitsubishi Eclipse `96, Toyota Celica T20 `97, Mitsubishi Eclipse `99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Prøver å få til ei kollone fra kongsberg sånn rundt 16:30 fra beckern(stedet som blir godt kjent til søndagen 16 mars). Hehehe Alle som vil være med,møt opp så lager vi ei kollone ned til drammen.. Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 nice dette blir moro, er med vi, får sikkert med oss noen biler, hehe men skjer med å begynt å kjøre pent a titus? fy sja meg... :P hehe neida hehe si det si det :P bruker mindre bensin og er digg å kjøre rolig og hehe men sikkert fordi jeg triller i golfern fortia hehe bmwen skal skrus på hefti nå etter påske :) Tonje men snakk med GGF jentene da vøtt så snakkes vi når du vet noe mer Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_19 Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Jeg slenger meg på vettu. når møtes vi før vi skal nedover til drammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjee Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Tonje men snakk med GGF jentene da vøtt så snakkes vi når du vet noe mer den er god... sender deg sms eller taler åt dej at msn :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Jeg slenger meg på vettu. når møtes vi før vi skal nedover til drammen? Heisann! Ser nå at jeg tok litt feil av datoene igår...:) Er jo til neste helg igjen detta...Sorry:) Blir moro i alle fall!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Ja, de skulle vel en svipptur nedover tror jeg:) Hørtes ut som om det ble en del folk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 blir fortsatt 30 mars for det? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Er ikke helt med jeg nå...:) Har streetmeetet i Drammen noe å gjøre med det som skjer idag/ikveld da? Det blir vel fortsatt 30. mars... Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Var demonstrasjon i kongsberg idag, har ingenting med streetmeet'et 30. mars å gjøre :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet Mars 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 Hehe...det var det jeg mente også! Men, virka som om noen var i tvil om det fortsatt ble noe 30. mars... Da er nok det i orden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tin tin Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 :happyhappy: Hei igjen. Jeg skal nedover til drammen 30.mars og håper mange andre skal. Marthe og samboer må være med siden dem har den råeste gt4 celica i norge. Bjørnar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_19 Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 jeg har allrede slengt meg på vettu, bare se ann litt vidre om det ikke er noe som kommer i veien den dagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nexiva Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 hehe si det si det :P bruker mindre bensin og er digg å kjøre rolig og hehe men sikkert fordi jeg triller i golfern fortia hehe bmwen skal skrus på hefti nå etter påske :) Tonje men snakk med GGF jentene da vøtt så snakkes vi når du vet noe mer Tonjee har ikkeno å si, det er jeg som kjører vett :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg